Erfaringer Bonprix

Jgri000

Glad i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Noen som har erfaringer med Bonprix? Fikk opp link på facebook med rabattkode 20% og gratis frakt. Så innpå og de hadde mye fint. Så ut som behagelige ammebher så vurderer å bestille det og en sommerkjole, men vil gjerne høre erfaringer :rolleyes:
 
Har ikke erfaring selv, men hørt fra noen som har bestilt. De var fornøyd med produktene, noe lang leveringstid :)
 
Dårlig erfaring. Kjøpte n regnjakke for gravide. Holdt ikke vannet ute i lett regn. Fikk sende den i retur, måtte betale porto selv som skulle bli refundert. Sendte heldigvis med sporing, men på tross av sporingen så påsto de pakken hadde forsvunnet på veien. Sporingen viste at de hadde signert for mottak. Men likevell var de veldig påståelige og rettog slett ubehagelige hos kundeservice. Taktikken var tydeligvis å få meg til å gi meg... Brukte 3 mnd på å få igjen pengene og porto. Kom ikke før jeg hadde klaget de inn til forliksrådet.
 
Last edited:
Noen som har erfaringer med Bonprix? Fikk opp link på facebook med rabattkode 20% og gratis frakt. Så innpå og de hadde mye fint. Så ut som behagelige ammebher så vurderer å bestille det og en sommerkjole, men vil gjerne høre erfaringer :rolleyes:

Jeg har en Bærejakke derfra. Du får den kvaliteten du betaler for, og det er en del rimelig der. Så det er kanskje ikke det som holder lengst, men jeg har absolutt vært fornøyd med det jeg har fått derfra. Ammetøy og gravid tøy blir ikke brukt like lenge som annet heller :)
 
Jeg har handlet der 1 gang. Veldig fornøyd både med produktet og leveringstid:)
 
Kjøpte en ammegenser derfra. Ble aldri brukt, for den så ut som et telt på meg, skulle være mer tettsittende.ig jeg bruker xs/s og kjøpte i xs. Skuffet og litt usikker på om.jeg bestiller noe foretrekker ikke
 
Jeg har selv vært fornøyd med Zalando :)
Lett p og grei retur, sjapp levering og klærne jeg har kjølt har jeg enda til denne graviditeten. Men de selger litt mer variasjon i merkene da- jeg kjøpte benetton og Noah Noah blant annet derfra.
Venninnen min kjøper klær på bonprix til vanlig og er fornøyd. Men om returen er så vanskelig som skrevet over så.... ^^
 
Back
Topp