Erfaringer: Basson Easy twin?

Rakosy

Elsker forumet
Noen her med arfringer med  Basson Easy Twin?
http://www.choppi.no/barneutstyr-1/vogner/basson/barnevogn-easy-twin-sort-gra

Ser meg jo helt grønn på vogner som kan brukes som søskenvogn.
Jeg ønsker noe med regulerbart styre, da jeg er kort, og mannen "normalt" høy, svingbare fremhjul, full liggestilling, og helst en skikkelig sittestilling

Kanskje noen som har noen andre gode forslag?

dytt

En vil vel kanskje ikke kunne ha babyen vendt mot seg i denne? Og den doble kalesjen vil da være en ulempe...

Jeg vet ikke om carena sin søskenvogn har regulerbart håndtak, men den er i allefall en av de som jeg ser på selv.

Tweak skrev:
En vil vel kanskje ikke kunne ha babyen vendt mot seg i denne? Og den doble kalesjen vil da være en ulempe...

Jeg vet ikke om carena sin søskenvogn har regulerbart håndtak, men den er i allefall en av de som jeg ser på selv.

næ, hyggelig å "se" deg Tweak =)

Sett litt på Carena selv og, den har ikke regulerbart håndtak.
Den er også bredere i understellet enn det basson vogna er. Uten at det egentlig gir noe mer seteplass. Også liker jeg ikke det at kurven under har så høy kant..greit når unga sitter, men skikkelig upraktisk når unga ligger.

(har en Carena tvillingvogn med fast fremhjul, men det blir for tungt for meg.. bortskjemt med svingbart fremhjul på singelvogna)

TFK sin skal være bra. Jeg elsker singelvogna i hvertfall. Bestill fra Tyskland så sparer du penger også.

Ellers har jeg sett en fra Emmaljunga med to store og to små hjul som så veldig fin ut.

Takk for tips, tar gjerne mot fler =)

Back
Topp