Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker vogna. Men vi kjøpte den først når guttungen var 2 år.
Gutten vår nekta å sitte fra oss, så om vi hadde hatt den fra starten, måtte vi hatt en annen vogn.
Vogna er super god å trille, lett, stabil, romslig. Gutten vår på 3,5 bruker den enda i perioder. Han er 107cm lang og har enda plass.
Lett å legge sammen og ta opp.
Lun og god vogn. Kalesjen er veldig fin, kan dras langt ned
Vår ble ikke brukt før mini var 14 måneder og da som sovevogn i barnehagen, siden jeg fødte en liten vognhater som bare godtok bæretøy. Men, har aldri opplevd den ustabil, han har god plass i den også med vinterpose (sover jo i sportsdelen i barnehagen), men minien min er ikke den største da. Bagdelen prøvde vi kanskje under 10 ganger med barn i, men har hatt mye handleposer i, og det har aldri vært noe problemLett å trille, super å legge sammen og sette opp, tar liten plass sammenlagt. Jeg ville nok savnet å ha ham mot meg i sportsdelen hadde vi brukt vogna, men vi bar jo i bæretøy, så det ble ikke noe issue
![]()
Vi har denne vogna hos bestefar. Er der mye og ønsket en liten nett vogn der som også passet i terreng. Helt super vogn bortsett fra at barnet ikke kan sitte mot meg. Storebror liker best å sitte mot meg derfor ville ikke vogna fungert daglig for oss ennå (han er 19 mnd så regner med at om ikke lenge er det andre ting han vil se på enn mamma)

Personlig ville jeg ikke hatt denne fra start, nettopp pga sittedelen. Men søstra til samboer har også denne til sitt barn og de har hatt den fra starten av, null problem. Ho elsker det. Men ho er en mye mer utadvendt og nysgjerrig en min gutt var.Takk for svar. Er det jeg frykter at den ikke passe fra start...
Takk for svar. Vi liker den godt fordi den er så lett, men skjønner at den kanskje ikke er den optimale i starten... Hadde ikke helt tenkt å kjøpe to da men![]()