Erfaringar med kroppen etter innsetting?

Cavegirl

Flørter med forumet
Ja, no går eg her og tel dagar igjen!  Helde på å bli gal! [&:] Ei heil veke igjen før blodprøve... Lurer veldig på korleis andre har erfart forskjell i kroppen etter innsetting av egga ved ulike forsøk.  Forrige gong følte eg med kjempegravid frå dag en... Det gjekk riktig nok galt i 6. veke.  NO kjenner eg INGENTING!  Veit ikkje korleis eg skal tolke det!? "Vanlige" folk kan jo gå i månedsvis før dei i det heile tatt merkar at dei er gravide - so det trenge no ikkje nødvendigvis vere negativt?  Eller?
HJELP!

Jeg merket ikke noe særlig, men var kanskje for jeg hadde hørt at de vagina tablettene kunne gi grav.symptomer. Så jeg gadd liksom ikke "leite" etter noen symptomer. Bare levde i spenning. Men egentlig så var jeg rolig til hele greie. Uvanlig til meg å være. Var liksom som at jeg hadde en god følelse.. Bare så du vet det, det gjør du nok, at en test kan vise positivt 12 dager etter innsetting. Så lenge det er 14 dager siden du tok den el sprøyta... Det gjorde min[:)] Fikk beskjed om at blodprøve var ikke noe vits med.

Jeg krysser hvertfall fingra hardt for at alt er vellykket og at svangerskapet også blir vellykket[;)]

Takk jenter [:)] Eg føler meg som DET hysteriske kvinnfolket...

Veit jo at alt kan vere normalt, og at ev. symptom like godt kan vere Crinonen som frambringer... Håpar og håpar og håpar [:)]

[:)]Hei
Skal fortelle deg alt om dette i morgen, for da skal jeg sette inn egg.(ti..hi)[;)]

Back
Topp