Erfaring tidlig graviditets tester?

Iben__

Blir kjent med forumet
Hei,:)

Er det noen som har erfaring med tidlig graviditetstest fra ABBLO Pharma?

Om denne står det følgende:

«Med denne graviditetstesten kan du se om du er gravid allerede 8 dager etter befruktelse - ved alminnelige tester skal man vente 13-14 dager før man kan se resultater.

Fordelene med denne testen:
  • Test 8 dager etter befruktelse
  • Følsomhet 5 mIU/ml (alm. tester måler først ved 25)
  • 2 tester per pakke
  • 99% sikker
Abblo Pharma testen er ekstremt sensitiv og detekterer derfor humant choriongonadotropin (hCG) i urin ved konsentrasjoner ned til 5 mIU/L (mlU/mL).

Testen påviser graviditet på et meget tidlig stadie og kan også brukes selvom det er kort tid siden siste menstruasjon. (dvs. ca 8 dager etter befruktning)»

Jeg hadde en SA (ca. 7 uker) i månedsskifte juni/juli, sluttet å blø lørdag 10. juli.

Jeg bruker ladycomp 8 hver dag, og er kjempe fornøyd med denne. Men jeg fikk ikke registrert blødningen når den begynte, så på den så «fortsetter» svangerskapet frem til jeg får registrert neste menstrasjon.

Da jeg temper hver dag, legger jeg inn all informasjon på helseappen til Apple, i tillegg til app som heter «Flo» og en som heter «P.C». Fordi disse «samkjører» med helse appen til Apple, så har de all informasjon om tidligere målte sykluser.

I alle fall - disse mener jeg hadde eggløsning den 18.07, og vi hadde sex den 16.07. Nå føler jeg meg veldig svimmel igjen (i likhet med forrige gang jeg var gravid), og det murrer i livmoren føles det ut som. Men dette kan jo selvfølgelig også være at jeg får menstrasjon snart. (For jeg kan jo egentlig ikke vite om jeg faktisk hadde eggløsning da:wtf:)

Jeg blir jo super nyskjerrig, og vil jo da gjerne teste.

Men det er jo en liten jungel der ute:hilarious:

Så flotte dere - hva anbefaler dere? :oops:

Stor digital klem!
 
Jeg kjøpte den en syklus. Spurte om den her og fikk tilbakemelding om at noen hadde over 5mlu når de ikke var gravid, og at faren for falsk positiv var stor.

Jeg tok begge testene så tidlig at det ikke kom noe strek :hilarious::facepalm: Kom ikke skygge da:p
 
Faren for skuffelse er stor ja, da det er vanlig å en liten mengde HCG uten å være gravid. Gjerne 5 U/L eller under, men ser for meg at alle vil få en god skygge på en slik type test. Men alltid gøy å prøve noe nytt:confused:
 
Back
Topp