Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi vurderer prøverør etter snart 2 år uten hell. Vi har finni ut at ingen ting skal være galt med oss, men likevel får vi det ikke til. Noen som har noen erfaringer osv om prøverørsbefruktning? alt tas i mot med takk
Mer eller mindre alle i dette forumet har erfaring med assistert befruktning. Tror du vil finne interessante ting hvis du leser litt i forumet her.
Vi opplevde akkurat samme som dere - at det er helt uforklarlig.
Likevel, mitt råd er å utrede enda mer. Stå på selv og be om å få en sjekk av livmor (hysteroskopi) og magen (laparoskopi). Kanskje også finne ut om du faktisk har eggløsning.
Hvis dere er unge (vi er 39 og 40 og har litt dårligere tid), så kan du jo google litt om vitamintilskudd (D-vitamin) og sjekke litt om Pergotime og andre alternative behandlinger (akupunktur, fotsone osv) før dere går videre med prøverrør. Prøverrør er slitsomt og en belastning så vær forberedt.
Lykke til og bare spør! Her inne får du svar på nesten alt.
Hei, hei! Her inne er det mange hyggelige prøvere, med mye kunnskap Velkommen, håper du slipper å bli her lenge;-)
Mitt tips å sjekke om lutealfasen er lang nok - dette sjekket de ikke hos oss... Det er perioden mellom eggløsning og til mensen kommer, den bør være over 9 dager har jeg forstått. Hos meg var denne for kort, og det kan resultere i at egget blir skyllet ut med mensen før det rekker å feste seg:-( Jeg har fått justert min med akupunktur og progesteronkrem. Jeg føler utredningen vi fikk var mangelfull, så vi har måttet finne ut av mye selv - og ved å være nysgjerrig og spørre og grave..
Ønsker dere masse lykke til!