Erfaring nattpose med seler?

Liea

Venter i spenning
Augustmødrene 2014
Marsboerne2017
Noen som har erfaring med dette?
Lille snur seg 100 ganger hver natt, våkner og klusser til nattesøvnen sin. Tidligere sovnet han greit om kvelden, nå bruker vi opptil 2 timer da han snur og snur seg, sparker av dyna osv. Har prøvd vanlig nattpose, men den hjelper ikke.
 
Hiver meg på her. Lurer på det samme pluss:
Hvor får man tak i slik med seler?
 
Nå har jeg bestilt på Mimmis.no. Babydan, den skal visst være sikker på alle måter, så lenge man bruker den riktig såklart :)
 
Den var veldig kjekk for å holde han riktig vei i senga, han lå som en apekatt på akrobatkurs.. Du strammer den så mye du trenger under madrassen. Var ikke noe problem å kutte den ut når den ikke gjorde nytta lenger.. Han klarte å snu seg rundt til slutt allikevel.. Den er veldig tynn, så ble ikke varm el noe av den.. :)
 
De fleste jeg kjenner som har pose, har den fra Babydan. De som har hatt bruk for den, har også vært fornøyde =)
 
Har nå brukt BabyDan i 5 dager og det er himmel forskjell!!
Vi bruker nå 10-20 min på legging. Han småsurver litt, men absolutt ikke ille. De 3 siste nettene har han sovet 19/20-05/06 uten å våkne utallige ganger. Får melk og sover videre til ca kl 08. Han har mye roligere søvn, og det merkes at han nyttegjør seg av søvnen på en helt annen måte nå. Våkner uthvilt! Tommelopp fra oss :)
 
Last edited:
Har nå brukt BabyDan i 5 dager og det er himmel forskjell!!
Vi bruker nå 10-20 min på legging. Han småsurver litt, men absolutt ikke ille. De 3 siste nettene har han sovet 19/20-05/06 uten å våkne utallige ganger. Får melk og sover videre til ca kl 20. Han har mye roligere søvn, og det merkes at han nyttegjør seg av søvnen på en helt annen måte nå. Våkner uthvilt! Tommelopp fra oss :)
Så godt å høre at posen hjalp for dere =)
 
Back
Topp