Erfaring mindre størrelse på fosteranlegg etter IVF?

Bkno6792572

Andre møte med forumet
Er det noe som har erfaring med fosteranlegg som viser seg å være mindre enn det burde på tidlig ultralyd etter IVF? I mitt tilfellet tilsvarer størrelsen ca 6 uker, men er 7. Hjertet slår. Man blir så nervøs for dette går galt. Skal tilbake på ny ul, men ventetiden er kjip.

Er det noe som har erfaring med fosteranlegg som viser seg å være mindre enn det burde på tidlig ultralyd etter IVF? I mitt tilfellet tilsvarer størrelsen ca 6 uker, men er 7. Hjertet slår. Man blir så nervøs for dette går galt. Skal tilbake på ny ul, men ventetiden er kjip.
Jeg ble målt til 5+4 men var 8 uker. Det endte ikke godt. MEN har hørt om flere som ble feilmålt med opptil en uke og det har gått bra. Om du ikke klarer å vente kan du gå til en annen gynekolog/jordmor og be om en second opinion. Lykke til og krysser alt :Heartbigred

Vi var på ul i uke 7 i klinikken. Når legen hadde målt alt og sett det han skal så ble han overrasket at embryo målte 7+4 og alt var fint. Har lest i forumet her at folk ble setter tilbake selv om embryo målte mer mm enn det våres gjorde.

Helt vanlig å bli målt litt kortere på tidlig ultralyd pga at det er så vanskelig å måle korrekt når det er så lite. Vi ble målt til 6+2 når vi var 7+0 med IVF. Det gikk helt fint!

Back
Topp