morellen
Forelsket i forumet
Enda en vogntråd... men siden dere damer kan så mye, prøver jeg allikevel
Sitter å surfer litt rundt etter vogner som passer vårt budsjett og kom over Viper 4 fra ABC Design- syns den så så fin ut. Står ganske høyt opp også, når jeg sorterer etter bestselgere.
https://www.babybanden.no/products/abc-design-viper-4-street
Noen som har den/har prøvd og har noen tanker å komme med?
Ønsker selv duo-vogn som blir passe liten sammenlagt (ALA Britax smile 2 eller Emmaljunga nxt90) pga plass i bil og mye kjøring i det daglige (gjerne lett å legge sammen også), hvor bagen og sportsdelen ikke er for liten, gode hjul (ikke trehjuling) til snø/grusveier/gress (bor på landet), vendbar sportsdel, god solskjerming.
Nxt90F er drømmen, men langt over vår pris og såpass ny at den ikke selges så mye brukt.
Britax
2 virker å ha det meste av det vi ser etter, men om det er lov å si; det er kanskje lov å ønske litt når det kommer til utseende på vogna også?
Ikke at det trumfer resten altså, men jeg titter
Hva tenker dere om slike "budsjettvogner" og har dere eventuelt noen å anbefale?
Sitter å surfer litt rundt etter vogner som passer vårt budsjett og kom over Viper 4 fra ABC Design- syns den så så fin ut. Står ganske høyt opp også, når jeg sorterer etter bestselgere.
https://www.babybanden.no/products/abc-design-viper-4-street
Noen som har den/har prøvd og har noen tanker å komme med?
Ønsker selv duo-vogn som blir passe liten sammenlagt (ALA Britax smile 2 eller Emmaljunga nxt90) pga plass i bil og mye kjøring i det daglige (gjerne lett å legge sammen også), hvor bagen og sportsdelen ikke er for liten, gode hjul (ikke trehjuling) til snø/grusveier/gress (bor på landet), vendbar sportsdel, god solskjerming.
Nxt90F er drømmen, men langt over vår pris og såpass ny at den ikke selges så mye brukt.
Britax
2 virker å ha det meste av det vi ser etter, men om det er lov å si; det er kanskje lov å ønske litt når det kommer til utseende på vogna også? Hva tenker dere om slike "budsjettvogner" og har dere eventuelt noen å anbefale?