Erfaring med vistaprint?

Heidi88

Glad i forumet
Vurderende å bestille julekort derfra, men når jeg googler virker det som det er en del misfornøyde kunder der ute!

Leser jo at de sender varene fra utlandet og at man da må betale moms/toll, men dette er vel uansett bare 25% av kostnadene for selge produktet? Det blir jo ikke allverden! Eller ligger det noe mer i det, enn kun 25%?

Glad for å høre andres erfaringer:)

J har bestilt fra der et par ganger, j har vært veldig fornøyd med de produktene:) har ikke hatt dårlig erfaring med de, har alltid bestilt under 200 så har ikke vært noe problem med toll....:)

Bestilt visittkort derfra og var veldig fornøyd hvertfall :)

Takk for svar!:) bestilt julekort nå nettopp, så gleder meg til å få dem.

Dere som har bestilt derfra- har de kommet når de skulle? Leser flere sier det er veldig treg levering!

Jeg er fornøyd med de. :) Har bestilt julekort og kalender fra dem tredje året på rad. Kan ikke huske at de var så trege. En kan jo uansett betale ekstra for å få det levert innen da og da.
Uansett hvor man bestiller fra, så lønner det seg å være tidlig ute. ;)

Takk for svar!:) bestilt julekort nå nettopp, så gleder meg til å få dem.

Dere som har bestilt derfra- har de kommet når de skulle? Leser flere sier det er veldig treg levering!

Jeg bestilte et deksel derfra, kjempefornøyd! Husker ikke hvor lang ventetid det er før det kommer i posten, men husker hvertfall at det kom når det skulle. Hvis det hadde komt senere hadde jeg husket det :)

Vi har bestilt kalendere derifra.

Veldig fornøyd!

Det ble rimeligere og bestille flere pakker under 200kr + porto enn det ble og bestille EN pakke fra Japan Foto, Fotoknudsen eller lignende :confused:

Bestilt flere ganger, gått helt fint :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har bestilt derifra i flere år. Både julekort, kalendere osv. Veldi fornøyd.
Billig. Betalte 205 kr for toll for 10 kalendere. På andre plasser må man betale mye mer, bare for å laste opp 1 bilde.
Hvis man bruker økonomi på bestilling så tar det ca 3 uker før man får de, så kan være lurt å bestille i god tid.
Min bestilling i år ble sendt i fra sverige, så tok ikke så mange dagene før e hadde hentelapp i postkassa (til og med før tiden e hadde blitt forespeilet)

Bestilte julekort derfra i fjor, veldig fornøyd :) Bestilte for under 200kr så betalte ikke toll :)

Bra det er mange fornøyde også da:-) jeg krysset av for at det garantert skulle være levert til 1.desember, så skulle det skjære seg har jeg god tid til å bestille nye et annet sted:) likte så godt et av designene på julekort at tror det er verdt det:)

Jeg har bestilt en del visittkort etc fra de. De er raske og god kvalitet. Fikk meg dog en liten overraskelse fordi jeg fikk ikke med meg dette med toll og moms.

Ellers veldig fornøyd.

Back
Topp