Erfaring med vektnedgang?

Lille_Morell

Gift med forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Mailykken 2025
Sommerspirene 2025
Jeg er nå 27+2, og har gått ned ett par kilo. Det er ikke snakk om mye, men føler de fleste går opp i vekt denne tiden spesielt. Har og er fortsatt syk (influensa). Jeg forbrenner sikkert enormt på all hostingen gjennom døgnet og appetitten er ikke tilstede. :sorry: Skal på kontroll neste uke, og håper da målene ser grei ut. Har i utgangspunktet normal BMI

Jeg er nå 27+2, og har gått ned ett par kilo. Det er ikke snakk om mye, men føler de fleste går opp i vekt denne tiden spesielt. Har og er fortsatt syk (influensa). Jeg forbrenner sikkert enormt på all hostingen gjennom døgnet og appetitten er ikke tilstede. :sorry: Skal på kontroll neste uke, og håper da målene ser grei ut. Har i utgangspunktet normal BMI
Jeg har ikke erfaring med vektnedgang i tredje trimester, sikkert fint å spørre helsepersonell. Det kan hjelpe å spise nøtter og nøttesmør, helmelk, ha litt ekstra pålegg på skiven, osv. om du ikke klarer å spise like mye som du pleier. :)

Gikk litt ned i tredjetrimister forrige gang, men var da veldig dårlig over lengere tid. Det fikk vel egentlig ikke så nye oppmerksomhet fra jordmor da jeg fikk i meg nok næring allikevel, men så er jeg også en med en for høy bmi, både da og nå, så det kan være årsaken også.

Back
Topp