Erfaring med ullvang sokk til barn

tuppa86

Forumet er livet
Vi har arva endel ullvangsokka, og e vældi fornøyd... dæm e brukt 1 sesong tidliar av søskenbarnet te gutn min, og har vært like hel og fin når vi har fått dæm!!OG har fortsatt å vær like hel...
MEN dæm nye sokkkan vi kjøpt i fjor gikk det hull på ætter 1-2 mnd.. ALLE paran vi kjøpt vart rætt og slætt utslitt så fort...
Så da må jo kvaliteten på sokkan ha blitt vesentlig dårligar??
Nånn ainner som har lagt merke te det? koss erfaring har dokker med ullvang sokka?

æ e super fornøyd.....snuppa har brukt di godt å di e enda ikke slitt håll i....

Vi sverger til Ulvang [;)] Kanskje du rett og slett var kjempe uheldig i fjor? Hadde klaget på dem i butikken jeg [;)]

De minste vi har, er det slitt hull under storetåa.
Men de i litt størrelse er like fine, til tross for at di er brukt MASSE

ulvang sine synes jeg er helt greie...

synes de som man får kjøpt på europris (husker ikke merke) er bedre....

ORIGINAL: FrøkenFryken

Vi sverger til Ulvang [;)] Kanskje du rett og slett var kjempe uheldig i fjor? Hadde klaget på dem i butikken jeg [;)]

ja, æ mått ha vært maks uheldig i fjor trur æ[8D] Tenkt på å klag, men hadd hverken kvittering eiller hukommelsen te å kom på KORR æ kjøpt dæm[8D]

Jeg syns de er altfor trange i leggen. Sønnen min fikk skikkelig merker etter dem, så her sverger vi til Trysilsokken fra Europris. De er kjempegode.[:D]

ORIGINAL: fairy

Jeg syns de er altfor trange i leggen. Sønnen min fikk skikkelig merker etter dem, så her sverger vi til Trysilsokken fra Europris. De er kjempegode.[:D]

Min ha'kke store lægga, så går vældi fint me ullvang[8D] Men bryke trysil og.. dæm e jo kjæmpego dæm og.. og my billiar![:)]

Back
Topp