Erfaring med to tette?

NyLykke

Flørter med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som vil ha to tette? Jeg har tenkt mye over det, men klarer ikke bestemme meg. Far i huset har kjempelyst!
Noen med erfaring, positivt eller negativt?:confused004

Jeg vil også, men redd for at jeg da ikke vil få nok tid med førstemann som kanskje er fortsatt under eller rundt to år... følger denne :)

Foreldrerådet har en episode om tette barn som var interessant synes jeg :) skal se om jeg finnner den igjen.
Jeg synes det er mye jobb nå med 3 års mellomrom og det skulle ikke falle meg inn å få en baby før det har gått 3 nye år fra denne her, ved mindre vi hadde en spesielt god grunn til å gå for to tette. Akkurat nå er babyen inne i en veldig intens periode med magevondt og ligger ikke ett sekund alene og sover på dagtid, så det påvirker litt. Men man vender seg til det meste så skulle vi plutselig fått tette barn så hadde nok det også gått fint :)
https://podcasts.apple.com/no/podca...-gerhardsen/id1093425712?i=1000425001368&l=nb

Last edited:
Vet ikke hvor tett du mener med to tette. Regner med du mener ett år siden dere tenker på det allerede nå. Vi har to som det er 22 mnd mellom, og det går kjempefint syns jeg. Jeg håper jo de blir lekekamerater siden de er såpass tette.

Har 2,5 år mellom mine og ville ikke hatt tettere personlig. Jeg gir meg etter denne, det kjennes deilig å tenke på :P

Vurderes her også. Har ti år mellom første og andre, så er jo så gammel at det må bli to (veldig) tette eller ingenting. Gruer meg skikkelig, for småbarnsperioden er beintøff synes jeg. Men forhåpentlig blir det verdt det etter tre år.. får vel først se om kroppen er klar for å bli gravid igjen, har egentlig ingen tid å miste :dummy:

Vurderes her også. Har ti år mellom første og andre, så er jo så gammel at det må bli to (veldig) tette eller ingenting. Gruer meg skikkelig, for småbarnsperioden er beintøff synes jeg. Men forhåpentlig blir det verdt det etter tre år.. får vel først se om kroppen er klar for å bli gravid igjen, har egentlig ingen tid å miste :dummy:
Her er det 11år mellom første og andre, stresser ikke pga alder, men det er kanskje greit nå når vi først er i den modusen, har alt av utstyr og gøy for barna gjennom oppveksten :)

Vi har 2 år og 2 måneder mellom våre, og det er både tøft og helt herlig på en og samme tid. Vi ønsker oss ett barn til, og føler vi har litt dårlig tid, men jeg ønsker ikke at de skal være tettere enn det vi har nå...

Jeg ser en helt enorm nærhet og kjærlighet mellom de to vi har nå. De har et bånd jeg ikke helt klarer å forstå. Selv om lillesøster bare er 11 uker, har de mye glede av hverandre, og det er jeg helt sikker på at kommer til å vare.

Det er mye hjelp i toåringen, men hun trenger også veldig mye hjelp selv (påkledning, måltider, bleieslutt), og det er nok det jeg synes er mest slitsomt, i tillegg til at hun ikke sover gjennom natten enda og tester grenser.

Last edited:
Back
Topp