Erfaring med to tette??

Sukkerongen

Blir kjent med forumet
Er det noen som har erfaring med å få to tette?? Det kommer til å være knapt året mellom mine to... Noe spesielt å passe på i svangerskapet, går det bra å fortsette å amme førstemann, og tro om bekkenløsningen kommer tilbake for fullt?? Eller kanskje værre??? [8|]
Sikkert mye mer jeg lurer på å,  men...

Har ikke to tette selv, men ang bekkenløsningen så har jeg hørt at den pleier å komme tilbake om man har hatt den i tidligere svangerskap og gjerne tidligere i neste sv.skap og verre...

Jepp, gleder meg til å bli gravid igjen[&:][:)]

ORIGINAL: Schmoopy

Har ikke to tette selv, men ang bekkenløsningen så har jeg hørt at den pleier å komme tilbake om man har hatt den i tidligere svangerskap og gjerne tidligere i neste sv.skap og verre...

Hehe, eh... ja det var jo lovende å høre... [:'(]

ORIGINAL: To*tette

ORIGINAL: Schmoopy

Hehe, eh... ja det var jo lovende å høre... [:'(]

Sorry[&o]

Godt å høre at dere har positive erfaringer da [;)]
Jeg tror nok at det skal gå bra i dette sv.skapet også, er innstilt på at det kommer til å bli litt tyngre i og med at jeg har en liten en fra før å ta meg av, men har heldivis verdens beste mann som er der for meg 100%!!
Å så krysser vi fingre og tær for at bekkenløsningen ikke kommer på besøk!!! [:)]

Har straks to tette nå! [:)] Må innrømme at det svangerskapet her har vært tungt, men det er først og fremst pga at jeg nå jo har hatt en jobb jeg ikke kan bli sykemeldt fra... [;)] Bekkenløsningen min har ikke vært noe særlig verre enn sist heldigvis, bare litt verre nå på slutten, men det har gått greit. Har hørt om mange som har fortsatt å amme etter at de blir gravide igjen, men jeg mista dessverre melka da jeg var et par mnd på vei.

Har ellers hatt mye mer vondt i det svangerskapet her, lite energi osv, noe som ifølge jordmor er helt normalt siden kroppen bruker et par år på å komme seg etter et svangerskap. Heldigvis har jeg og verdens beste samboer, som har tatt det meste av husarbeidet de siste 9 mnd. [&:] [;)]

Krysser for du får et fint svangerskap! Barna kommer nok til å få mye glede av hverandre! [:)] Lykke til!

ORIGINAL: Helene...

Har straks to tette nå! [:)] Må innrømme at det svangerskapet her har vært tungt, men det er først og fremst pga at jeg nå jo har hatt en jobb jeg ikke kan bli sykemeldt fra... [;)] Bekkenløsningen min har ikke vært noe særlig verre enn sist heldigvis, bare litt verre nå på slutten, men det har gått greit. Har hørt om mange som har fortsatt å amme etter at de blir gravide igjen, men jeg mista dessverre melka da jeg var et par mnd på vei.

Har ellers hatt mye mer vondt i det svangerskapet her, lite energi osv, noe som ifølge jordmor er helt normalt siden kroppen bruker et par år på å komme seg etter et svangerskap. Heldigvis har jeg og verdens beste samboer, som har tatt det meste av husarbeidet de siste 9 mnd. [&:] [;)]

Krysser for du får et fint svangerskap! Barna kommer nok til å få mye glede av hverandre! [:)] Lykke til!

Takk, det håper jeg også. Ang melka, så har jeg litt mindre nå enn før, slik at jeg må gi mme i tillegg til amming innimella. Håper ikke jeg mister den helt da....

Lykke til med fødselen som er like om hjørnet nå!!! [:D]

ORIGINAL: Ihne

Her er det 12,5mnd mellom gutta. og så blir det 17-18mnd mellom minste og tredjemann. Så tre tette blir det her[:D][:D]

jeg slet veldig med bekkenet med nr 1, gikk til fysio og basseng trening, med nr 2 var jeg MYE bedre. Og nå med tredjemann er det dårlig igjen... Så må til fysio igjen.

Ang amming, så går det fint ann å amme såfremt man har melk. noen mister melka når de blir gravide igjen.
Jeg gjorde ikke det, men sluttet å amme når eldste var 7mnd. Og begynte på'n igjen når da minste mann ble født. Nr 3 skal ikke ammes[:)]

Om du lurer på noe mer, så er det bare å sende meg en PM[:)]

Takk, det kan nok hende jeg gjør det etterhvert som jeg kommer på ting jeg lurer på.... Ikke lett å være gravid OG i ammetåka på en gang,nei... [:D][:D]

Back
Topp