Erfaring med to egg på innsett?

Lykke3

Flørter med forumet
Da skal jeg få prøve å sette inn to egg! :) Veldig spennende og bitte litt skummelt på samme tid :D hvilke erfaringer er her inne ang. to egg? Eller hvilke erfaringer har dere hørt at andre har hatt? :)

Vi fikk sette inn to nå på første frys. Eggene lå frosset sammen i et strå og vi fikk velge om vi ville sette inn ett eller to.

På ferskforsøk fikk vi bare ett, men det var også vårt første forsøk. Vi fikk ikke velge.

Virker som at det er store sjanser å få to tilbakeført når det er frys, og også hvis man har hatt flerr negative forsøk før.

Hatt to fryseforsøk og kunne satt inn to på begge dersom begge hadde overlevd, men begge gangene overlevde bare ene.

Ett inn på første fersk.
To inn på frys (Ble gravid, men mistet).
Nå på fersk nr 2 satte de inn to. Gravid med tvillinger - 10 uker imrg.

Tusen takk for svar :) og gratulere så mye Solsikke2016! :) Dette er et fryseforsøk og mitt forsøk nr 7, men er ved godt mot og syns det er spennende å endelig få forsøke med to. Har bare 3 igjen på frys, så dette skal gå bra :) jeg har i utgangspunktet ikke fått lov å sette inn flere enn ett, siden jeg er konisert. men jeg fikk beskjed i dag om at jeg fikk innvilget mitt ønske om to, på grunn av de mange mislykkede forsøkene. De skjønner godt at dette tar litt på.. Og jeg blir så glad over å lese andres historier som går bra :) det gir meg håp :smiley-bounce012

På forsøket det klaffet på fikk jeg satt inn to. Begge festet seg, men det ene slapp taket allerede i overgangen uke 5/6. Endte opp med én perfekt gutt! :Heartblue Fikk satt inn to et par ganger til uten hell på tidligere forsøk.

Har satt inn 2 egg på 3 av 4 innsett, er nå gravid 10+1 med én :)

Kjenner håpet stiger flere hakk nå :) gleder meg til innsett :)

Lykke til med innsett!

Jeg skal også prøve å skrike meg til å sette inn to. Er siste offentlige forsøk, så håper de vurderer det :)

Fikk satt inn 2 på første forsøk som festet seg begge to og fikk tvillinger som blir 4 år på neste onsdag <3

Fikk satt inn 1 på første fersk: negativ.
Satt inn 2 på første frys. Ble gravid (men mistet tidlig så vet ikke om begge festet seg eller bare en av dem).
På neste frys blir det nok også to.

Har (hatt) tilsammen 5 på frys: 2+2+1 i hvert strå.

Tilhører Riksen

Satt inn to på tredje forsøk og ble gravid med en :-)

tusen takk for svar! :happy: Kan meddele i dag, at det ble to frys satt inn og blå strek i dag!! :smiley-bounce012 Gravid, men har ingen anelse om det er en eller to der inne :smiley-bounce022 LYKKE!!!!!

Vi satte inn to ferske nå sist, og det endte i det som så langt betegnes som en perfekt graviditet av legene :happy: én spire i magen og 9+3 i dag :shy::Heartblue

Last edited:
tusen takk for svar! :happy: Kan meddele i dag, at det ble to frys satt inn og blå strek i dag!! :smiley-bounce012 Gravid, men har ingen anelse om det er en eller to der inne :smiley-bounce022 LYKKE!!!!!
Gratulerer så masse!! Er en fantastisk følelese å få positiv test! Fikk selv satt inn to egg på 3. forsøk og er nå 31 uker på vei med tvilling jenter (som vi fikk se første gang i uke 7), helt fantastisk og veldig spennende! Lykke til til videre, blir spennende å se om det er en eller to;)

Satt inn to egg på fjerde innsett, har nå tvillinger på 1,5 år :) Det blir spennende!

Back
Topp