Erfaring med tidlig ultralyd i Bergen?

mymy

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Oktoberfruene 2018
JuniJubel2021
Sensommerskattene 2023
Noen anbefalinger på hvor en tat tidlig ultralyd i Bergen? Ser flere som tilbyr men hvem anbefaler dere?

Jeg var veldig fornøyd med KK :)
Fikk med meg både 3D og vanlig hjem og var veldig bra bilde ø. Hørte hjerte og fikk se klumpen hoppe og sprette rundt. 10+3 :)

Hei. Uten tvil dr. Mortensen hos sentrumslegene. Jeg var der på torsdag fordi min ubrukelige vikar fastlege mente jeg ikke kunne være gravid fordi hcg var så lavt og hun ikke så noe på ultralyd utvendig. Å ta utvendig ul i 6 med ul utstyr hos fastlegen er helt horribelt. Men dr. Mortensen så et bankene hjerte, målt til å være 1 uke mindre på vei. Han sa at det ultralyd utstyret han hadde var i beste klasse. Har vært hos han flere ganger på grunn av MA i juni og har har gjort flere «triks» som han kaller det og nå ble jeg gravid med hjelp av han. Han har også gitt meg progresteron for å holde på fosteret. Alt dette hadde jeg aldri fått av det offentlige. Om du googler han vil du kun lese positive opplevelser. Han har også vært overlege på Haukeland. Anbefaler han på det sterkeste:happy:

Jeg har også vært hos Dr. Mortensen, men kun vanlig gynekolog-time, ikke TUL. Veldig flink og behagelig lege, så kan absolutt komme med en generell anbefaling av han. :)

Vi gikk til Marianne hos 'Ultralydjordmor Bergen' for TUL to ganget før OUL. Veldig fornøyd! Tok seg god tid, forklarte bra og var åpen for å svare på alle slags spørsmål vi hadde. Kort ventetid og fleksibel, og ok priser. Hun har/jobber deltid på KK. Da jeg var på KK for OUL kjente de igjen at det var henne jeg hadde vært hos da de så bildene, og gikk ut fra hennes terminbestemmelse fremfor sin egen, siden jeg hadde vært hos henne i uke 12. Anbefales:)

Dr.Mortensen! Var der 7+5 og fikk både se og høre et bankende hjerte. Fikk bilder og video tilsendt etter timen. En utrolig hyggelig og behagelig lege :)

Har vert både hos Dr. Mortensen og hos Ultralyd jordmor Marianne. Stor forskjell. Dr. Mortensen tar seg mye lengre tid, forklarer godt og lager plass til å få stilt spørsmål. Marianne er nok dyktig, men hele førstegangs konsultasjonen tok 10 min. Og følte ikke det var verken tid eller mulighet til å stille spørsmål.
Ultralydapparatene er like gode og begge tar like gode bilder.
Så kommer garantert til å gå tilbake til Dr. Mortensen.

Jeg har også vært hos Dr. Mortensen, men kun vanlig gynekolog-time, ikke TUL. Veldig flink og behagelig lege, så kan absolutt komme med en generell anbefaling av han. :)

Vi gikk til Marianne hos 'Ultralydjordmor Bergen' for TUL to ganget før OUL. Veldig fornøyd! Tok seg god tid, forklarte bra og var åpen for å svare på alle slags spørsmål vi hadde. Kort ventetid og fleksibel, og ok priser. Hun har/jobber deltid på KK. Da jeg var på KK for OUL kjente de igjen at det var henne jeg hadde vært hos da de så bildene, og gikk ut fra hennes terminbestemmelse fremfor sin egen, siden jeg hadde vært hos henne i uke 12. Anbefales:)

Jeg var og hos henne! Veldig fornøyd!
I likhet med deg tok jeg med ultralydbildet fra tul med hennes beregning ift termin og kk tok det med i beregning :)

Back
Topp