Erfaring med tidlig tidlig ul ?

Ønskedrøm

♡ mamma til tre skatter ♡
Septembermødre <3
Sykehuset ringte for å framskynde min tidluge ul, så skal i veien når jeg kun er 5+1.. Hva SER man egentlig da? (Skal dit pga av mistanke om exu) Ser man anlegg til noe i livmoren så tidlig hvis det er på rett plass??

Jeg skal til tidlig UL pga oppfølging av IVF. Det blir uke 7+4 og har fått beskjed om at de ser hjerteslagene da. De tar en innvendig/vaginal UL og ser nok om det er *noe* inni der. Masse lykke til :)

Jeg var på UL rundt 5 uker, og da var plommesekken alt de kunne se :)

Ser dessverre svært lite, og tror ikke det er noen vits omtrent, siden plommesekken er jo der selv etter at man har mistet. Det beste hadde vært å dra i uke 7 <3

Du vil jo i alle fall se om du er gravid i livmoren, og det var vel hele poenget? :)

Ser dessverre svært lite, og tror ikke det er noen vits omtrent, siden plommesekken er jo der selv etter at man har mistet. Det beste hadde vært å dra i uke 7 <3
Hva mener du med at plommesekken er der selv om man har mistet?

Ja hele poenget er å se om jeg er gravid i livmoren... Bare tenker om det var mulig å se det så tidlig! Har veldig dårlig følelse, så ikke store håpet kjenner jeg! Godt å få svar så tidlig da.. Ny hcg prøve i morgen (4+6)

Jeg var på ul 5+0 for jeg mistenkte svanherskao utenfor livmora. Alt de kunne se var at slimhinnene var tykke ellers ingenting. Mista dagen etrerpå da.

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

...... og der kom blødningen, brunlig :-( Akkurat som ved min forrige exu hvor egglederen sprakk! Håper de ordner opp før denne gangen :-(

Det var trist å høre :-(

Har du vondt også eller?

Begynner å få litt menssmerter nå, så kanskje kroppen ordner opp selv! Håper det!!

Så trist. :( Håper det ordner seg for deg! Lykke til! <3

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp