Erfaring med Ticet to heaven dress?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Fikk tak i den i dag til halv pris[:D]

Har du noen erfaring med denne? De sa på Babyshop at den skulle være hakket bedre enn Reima..

Ikke erfaring selv, men fra bhg[:)] Syns den har litt rar fasong[:-] Og jeg har opplevd av barn blir våte i den. 

Jenten min har den i år, før har vi bare hatt reima sine. Storfornøyd [:D] Synes også at den blir mindre skitten fordi stoffet virker mer
impregnert.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Har du noen erfaring med denne? De sa på Babyshop at den skulle være hakket bedre enn Reima..

de skulle jo selge[8D] hadde de reima tec til halv pris også?

men uansett synes selv den er en grei dress, men litt stiv og uformelig, så jeg kjøper heller reima tec eller reflex

Har hatt TTH høstdress som vi også brukte som vinterdress med ulldress inni.
Var veldig fornøyd med den!
Litt rar fasong som nevnt her, men ikke noe vesentlig.
Pustet bra og var vanntett.

Har hatt todelt til min eldste da hun var 8-9 år, og var veldig fornøyd med den. Synes den er stivere enn Reima, og ville ikke valgt den til små barn.

Har den for første gang nå i år og har vært veldig fornøyd[:)]
Synes den er mer slitesterk enn både Troll og Reimatec

ORIGINAL: veteran

ORIGINAL: Fridasinmamma

de skulle jo selge[8D] hadde de reima tec til halv pris også?

men uansett synes selv den er en grei dress, men litt stiv og uformelig, så jeg kjøper heller reima tec eller reflex

Ja, alle vinterdressene var på halv pris[8D][:)] Også kjenner jeg selgeren.. så vet at hun ikke sier sånn for å lure meg

Vi har Ticket i både vinter og vårdress til minstemor.
Kjempebra!

Har ikke prøvd dressen, men er generellt fornøyd med klær fra Ticket to heaven. God kvalitet!

LOVE IT!!!!

Har tidligere hatt Reima, men kom over TTH i høst. Ei venninne av meg hadde testa ut til sin gutt året før. Hun var strålende fornøyd, og jeg er super fornøyd.

Slitesterk, puster, lett og vanntett. I bhg er snuppa eneste som ikke har fått dressen sendt hjem pga våt dress (tror ikke det er noen på avdeling som har reima akkurat nå. reima er også super på venntetthet og den puster bra, men ikke så slitesterk som ticket to heaven)..

Back
Topp