Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har den. Mange ting jeg er fornøyd med, men noen ting jeg er mindre fornøyd med. Noe spesielt du tenkte på?Noen som har erfaring med TFK mono vognen? Synes den ser så fin ut. Og det ser ut som om det går an å jogge med den?![]()
Vurderer den vognen nå, så derfor jeg lurer. Hva er det du ikke er så fornøyd med?Vi har den. Mange ting jeg er fornøyd med, men noen ting jeg er mindre fornøyd med. Noe spesielt du tenkte på?![]()
Nå har jeg versjon 1, så mulig noe av dette har blitt bedre med nummer 2. Men, noen ting vi ikke liker, men ikke nok til å bytte vogn med nummer to som kom i fjor. Den er ganske tung. Ikke like ille som Emmaljunga-vognene som jeg opplever som tanks, men vi bor et sted med mye bakker og det har vært slitsomt. Den er jo kjent for å være en trehjulsvogn der man kan ha baby mot seg i starten, men kan være greit å vite at det er i bagdelen, som kan gjøres om til sittedel. Den er jo ikke så stor, så jeg syns det var utopi at den skulle vare til 18 måneder eller hva de sier. Men fordelen er i starten når de vil opp og se, men skal sove liggende. Da er det enkelt å veksle mellom sitting og ligging. Hodeenden er også enkel å heve i bagdelen som er praktisk ved refluks eller forkjølelse. Bremsesystemet er vaiere som jeg syns fort ble litt dårlige - altså knirkete og en del justering. Det er også kun parkbrems på håndtaket, og ikke nede som ellers, det er litt dumt når man har hendene fulle. Plasten på den parkbremsen er også ganske myk, så den kan bli ødelagt. Litt liten og utilgjengelig handlekurv. Syns også den blir litt stor sammenlagt med bagdel, men lett og ta av hjul osvVurderer den vognen nå, så derfor jeg lurer. Hva er det du ikke er så fornøyd med?![]()