Erfaring med svake tester...?

Delira

Forelsket i forumet
Jeg burde jo ha skrevet dette i gravidgruppen.. tenker ikke så langt når jeg er trøtt :P Får jo ikke slettet innlegg heller, så da får det bare stå ;) KAN jo hende det er noen som kan svare;

Jeg har til nå tatt to tester. En igår (CBP) og en i dag (RFSU). Begge på morgen urin. Det er ikke tvil om at det er streker der, for de har farger, men jeg syns de er så svake?? Men de er ikke typ skyggetsreker. En blir jo rett og slett redd for at HCG ikke stiger i det hele tatt.. Noen flere med denne erfaringen? Liiiivredd at den testen jeg skal ta i morra vil ende opp negativ jeg nå.. :-o

Last edited:
Hvilken dag er du på? Jeg tråla nett for dette tidligere, og mange tester svakt lenge. Kommer an på hvor langt du er på vei. Det er nok ingen fare, kjære deg:)

Hvilken dag er du på? Jeg tråla nett for dette tidligere, og mange tester svakt lenge. Kommer an på hvor langt du er på vei. Det er nok ingen fare, kjære deg:)

Det blir altså da dag rd 15 i dag hvisan regner med innsettingsdagen. Tatt ny RFSU nå og den er like svak, så går til innkjøp av CB istede etterpå tenker jeg.. Tar lissom litt piffen på en. Skal ringe inn resultatet i dag, så får høre hva de sier da :)

Så lenge den er positiv, så er den positiv:) Gå til fastlegen og be om blodprøve:)

Slik var det for meg også, mine var svake i en hel uke, noen ganger blir de også svakere enn dagen før (fordi testene har litt forskjellig mengde kjemikalier, og urinen kan være er eller mindre utvannet). De vil nok bli sterkere etterhvert, men det er helt normalt at det tar en stund - disse tidlige testene er jo supersensitive og reagerer på svært små mengder hcg.

mine billig tester ble ikke sterke før en uke etter testdagen..
gratulere med spire i magen :)

Ny CBP i dag med flott sterk strek! :)
Nå skal jeg prøve å roe nervene de neste ukene frem til UL.. :)

Så bra du fikk bekreftelsen du hadde behov for! Legg bort testene nå, for det virker bare stressende. Kos deg med at du har spire i magen og se frem til tidlig UL om noen uker! Gratulerer igjen :happy093.

Hehe ja nå skal livet nytes :)

Back
Topp