Erfaring med Storksak Lucinda?

Fullrulle87

Blir kjent med forumet
Jeg har lenge siklet på "caroline"-stelleveska fra storksak, men oppdaget nylig "Lucinda" som ikke er like dyr. =) Er det noen som har denne, og kan si noe om den? Har ikke fått sett den "live" enda, og før jeg evt. bestiller, lurer jeg på hvordan den er i forhold til plass, hvordan rommene inni er fordelt, om den er praktisk osv. Følger det f.eks med nøkkelsnor, som det gjør i flere av de andre modellene? =)

Dytter opp:)

Ingen erfaring desverre, men den var jo knallfin :-) har storksak selv og er veldig fornøyd, aldri hørt noen som er det heller, så vil jo tro denne også er fin :-)

Dette var litt nytteløst, så jeg tok en sjans og bestilte den selv om. :)
Tenker jeg slenger med en oppdatering til dere som ville følge tråden;
Jeg er så fornøyd! Den er inndelt i to store rom. Det fremste rommet er litt mindre enn hovedrommet. Det er ei mobillomme der, og rommer A4 størrelse og vel så det. I hovedrommet er det fire mindre lommer, som kan romme våtservietter/bleier osv. I tillegg er det god plass til ekstra skift. Dette rommet har også en fastsydd nøkkelreim, som man kan knipse av når den skal brukes. :)
På siden av veska er det et rom hvor man kan ha ei tåteflaske/drikkeflaske e.l. Det holder seg visst varmt/kaldt i opptil 4t. Også følger det med stellematte og en skulderreim, som også har innebygd vognoppheng.

Jeg tror dette er ei veske jeg kommer til å bruke en del etter babytida. Den er litt stiv, som gjør at den står selv, og det er mer enn nok plass til laptop og det som hører med. :) :) Nå står den pakket og klar til sykehusopphold, men det klør i fingrene etter å ta den i bruk.

Dette var litt nytteløst, så jeg tok en sjans og bestilte den selv om. :)
Tenker jeg slenger med en oppdatering til dere som ville følge tråden;
Jeg er så fornøyd! Den er inndelt i to store rom. Det fremste rommet er litt mindre enn hovedrommet. Det er ei mobillomme der, og rommer A4 størrelse og vel så det. I hovedrommet er det fire mindre lommer, som kan romme våtservietter/bleier osv. I tillegg er det god plass til ekstra skift. Dette rommet har også en fastsydd nøkkelreim, som man kan knipse av når den skal brukes. :)
På siden av veska er det et rom hvor man kan ha ei tåteflaske/drikkeflaske e.l. Det holder seg visst varmt/kaldt i opptil 4t. Også følger det med stellematte og en skulderreim, som også har innebygd vognoppheng.

Jeg tror dette er ei veske jeg kommer til å bruke en del etter babytida. Den er litt stiv, som gjør at den står selv, og det er mer enn nok plass til laptop og det som hører med. :) :) Nå står den pakket og klar til sykehusopphold, men det klør i fingrene etter å ta den i bruk.
Takk for dette tipset! Har lett etter en anbefalning av denne veska som ser så lekker ut! Det blir bok en tur til babyshop i nærmeste fremtid :)

Nå er veska prøvd litt ut, og jeg rett og slett elsker den!!
Håper dere også blir like fornøyd, og godt at dere fant innlegget nyttig. :) Lykke til!

Nå er veska prøvd litt ut, og jeg rett og slett elsker den!!
Håper dere også blir like fornøyd, og godt at dere fant innlegget nyttig. :) Lykke til!
Jeg fikk veska til jul av mannen, og har begynt å bruke den selv uten barn :)
Den er stor og god og skikkelig solid! Og ikke minst veldig pen å se på :)

Back
Topp