Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg ble gravid der.
De var så hyggelige og søte og hjelpsomme. Et stort pluss at de ligger midt i smørøyet av København. Lett å finne frem. Annbefales![]()
Tusen takk <3
Jeg bodde på hotell st. Annae som er 3 minutters gange unna. Veldig bra der
Forsamtale kan man ha på Skype eller telefon, og det er gratis. Var dritnervøs før samtalen, men det gikk kjempefint
Det er overhode ikke "samlebåndføleøse" hos stork, du får rommet for deg selv og kan slappe av i rolige omgivelser etterpå med koselig musikk.
Lykke til med valget![]()
Jeg har en på snart 2 fra ivf hos Stork. De er fantastisk søte og hyggelige, og det føles veldig bra å være der. Holder på med søskenforsøk der nåJeg tok forsamtalen på Skype, og det gikk veldig greit! Lett å finne hotell i nærheten.
Om jeg skal finne noe negativt, er det vel at de er litt dyrere enn feks Maigaard.
Jeg har en på snart 2 fra ivf hos Stork. De er fantastisk søte og hyggelige, og det føles veldig bra å være der. Holder på med søskenforsøk der nåJeg tok forsamtalen på Skype, og det gikk veldig greit! Lett å finne hotell i nærheten.
Om jeg skal finne noe negativt, er det vel at de er litt dyrere enn feks Maigaard.
Etter samtale var jeg klar for forsøk ved første mens.Tok det forresten lang tid fra dere var i første samtale til dere satte igang med IVF?
Etter samtale var jeg klar for forsøk ved første mens.