Erfaring med Storkklinik?

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Hei :)

Sitter og vurderer ulike klinikker. Da er det jo greit å lese om andres erfaringer fra de ulike klinikkene.

Er det noen som har pos/neg erfaringer fra Storkklinik i Danmark?

Hva likte du beste og hva likte du minst?

Jeg ble gravid der. :D
De var så hyggelige og søte og hjelpsomme. Et stort pluss at de ligger midt i smørøyet av København. Lett å finne frem. Annbefales :Heartred

Nå har jeg kun erfaring med inseminasjon da, vet ikke hvordan de er når der kommer til ivf. Atmosfæren er nok uansett den samme :)

Jeg ble gravid der. :D
De var så hyggelige og søte og hjelpsomme. Et stort pluss at de ligger midt i smørøyet av København. Lett å finne frem. Annbefales :Heartred

Så koselig å høre :)
Gratulerer med graviditeten <3

Var det slik at det var lett å finne plass på hoteller i nærheten?
Hvordan var det å ha førstesamtale med de?
Er det et sted man kan ha det rolig rundt seg før og etter behandling eller skjer ting i hui og hast?

Last edited:
Tusen takk <3
Jeg bodde på hotell st. Annae som er 3 minutters gange unna. Veldig bra der :)
Forsamtale kan man ha på Skype eller telefon, og det er gratis. Var dritnervøs før samtalen, men det gikk kjempefint:)

Det er overhode ikke "samlebåndføleøse" hos stork, du får rommet for deg selv og kan slappe av i rolige omgivelser etterpå med koselig musikk.
Lykke til med valget:)

Tusen takk <3
Jeg bodde på hotell st. Annae som er 3 minutters gange unna. Veldig bra der :)
Forsamtale kan man ha på Skype eller telefon, og det er gratis. Var dritnervøs før samtalen, men det gikk kjempefint:)

Det er overhode ikke "samlebåndføleøse" hos stork, du får rommet for deg selv og kan slappe av i rolige omgivelser etterpå med koselig musikk.
Lykke til med valget:)

Takk for info og lykkeønskninger :)

Jeg har en på snart 2 fra ivf hos Stork. De er fantastisk søte og hyggelige, og det føles veldig bra å være der. Holder på med søskenforsøk der nå :) Jeg tok forsamtalen på Skype, og det gikk veldig greit! Lett å finne hotell i nærheten.

Om jeg skal finne noe negativt, er det vel at de er litt dyrere enn feks Maigaard.

Jeg har en på snart 2 fra ivf hos Stork. De er fantastisk søte og hyggelige, og det føles veldig bra å være der. Holder på med søskenforsøk der nå :) Jeg tok forsamtalen på Skype, og det gikk veldig greit! Lett å finne hotell i nærheten.

Om jeg skal finne noe negativt, er det vel at de er litt dyrere enn feks Maigaard.

Takk :)
Slike tilbakemeldinger gjør valget lettere :)

Tok det forresten lang tid fra dere var i første samtale til dere satte igang med IVF?

Back
Topp