Har litt erfaring med crusi, da vi har hatt den til et barn i familien, og har veldig mange venninner som har den. Jeg eeeeelsker disse vognene, vennene mine forguder sin, og ungene stortrives i de. Vil anbefale deg trailz - den kommer tilbake i butikken i starten av februar. Den ble trukket pga en mekanisme i det nye håndtaket, som kan gå istykker om det er skikkelig kaldt, eller er for mye vekt på låsen der du kan stille på/bøye øverste del på håndtaket. Dette har de løst og det kommer som sagt tilbake med det forbedrede utstyret i starten av februar. Bedre hjul på trailz for norsk klima enn på crusi, bedre håndtak enn på crusi ettersom du kan stille høyde på det, og du får en bedre stilling i forhold til vognen - slipper å sparke borti understell og kurv osv, for det er høyt plassert. Den har vanntett kurv under bagen, som kan holde 10 kilo - 5 kilo mer enn vanlige kurver. Stor god bag, sportsdelen er enkel å manøvrere fra "active" stilling til slappe av- og liggestilling. og jeg har aldri sett noen av ungene synes det er dårlig liggestilling eller ikke får sove i sportsdelen heller. bedre dempere og låsbare svinghjul på trailz. Fordelen på crusi og trailz forhold til xplory er at du kan kjøpe understell, bag og sportsdel separat, dvs at du ikke trenger å punge ut til alle 3 delene samtidig, men heller kjøpe sportsdelen når det trengs. Stokke har også god kundeservice, bra garantier og er ærlige! Jeg har bestilt trailz til vår som kommer i juli . vi gleder oss masse til å få vognen i hus i februar, og pappaen også er storfornøyd med valget

Anbefaler deg virkelig å ta en tur i butikken for å prøve og se denne vognen når den er tilbake!