Erfaring med sovetabletter

RedElf

Elsker forumet
Pga av søvnproblemer har jeg fått sovetabletter av fastlegen. Han informerte om at en av de uheldige bivirkningene kan være litt skallebank og svimmelhet om morgenen, men ellers skulle de fungere godt.

Allikevel sover jeg ikke mer eller bedre. Jeg tar 20 mg Vallergan. Noen som har erfaring?
Hvorfor virker ikke sovetablettene?
Jeg blir sakte, men sikkert gaaaal. [X(]

Jeg har brukt de i 4 dager, men i går tok jeg de ikke. Orker ikke å gå med disse bivirkningene når det ikke medfører bedre søvnkvalitet allikevel.

vallergan funket ikke i det hele tatt på meg,
sånn bortsett fra at jeg ble dårlig på de dagen etterpå at jeg ikke kom meg på skole likavel.

men jeg reagerer nesten ikke på noen av de sovetablettene jeg har prøvd.

er ikke vallergan innsovningspiller?
eller tar jeg helt feil nå?

Legeb sa at det var en sovetablett. Ikke innsovningstablett. For problemet er ikke å sovne, men å bli sovende.

ORIGINAL: RedElf

Legeb sa at det var en sovetablett. Ikke innsovningstablett. For problemet er ikke å sovne, men å bli sovende.

oki. da tenkte jeg feil.
jeg vet bare at jeg har fått innsovningspille 1 eller 2 ganger når jeg har vært innlagt.
smakte voldsomt metall dagen etter,men den hjalp meg ikke særlig å sovne.
trodde det var vallergan,men da var det sikkert noe annet.

Ringte ned til legekontoret så de skulle ringe meg tilbake. Så får man jo se hva som skjer [:D]

jeg bruker disse så og si fast og jeg syns de tar lang tid før de virker og jeg syns at jeg sover som en stein først i 5-6 tiden på morgenen, da virker de for fullt så da får ingen kontakt med meg [:D] hadde ikk våkna om de hadde sprengt nabohuset [:D]

Back
Topp