Erfaring med Silver cross kensington?

ønsker4mann

Forelsket i forumet
Noen av dere september damer som har erfaring med Silver cross kensington? Har spurt inne på generelt og, men har ikke fått noe særlig svar. Bare en sur komentar: Ja, har man mye penger så.+[&:]

Ikke akkurat det jeg spurte om da, men men.

Har funnet ett par flotte inne på Finn.no. Men lurer jo litt om hvordan denne vognen er for personer som ikke er så høye. Rager jo ikke mer enn 160cm over bakken jeg.

Har hatt lyst på den vognen fra jeg gikk gravid med 1mann. Dette blir siste sjansen jeg får til å eie og bruke ei så flott vogn. Kommer til å beholde vognen og la den gå i arv i familien etterpå. Kunne jo tenkt meg den helt flett ny, men 14000kr er litt mye penger for ei vogn, så må nok satse på ei pent brukt.[:)]

Ut ifra hva jeg husker så hadde min far og de en slik en til min lillebror og jeg er ikke høye biten jeg heller.
Og spesielt ikke da han var liten og det var ikke noe problem for meg å trille rundt på den.

Ikke bry deg om de sure kommentarene på generelt, de er bare misunnelig [8D]

ORIGINAL: ~Lille bøllefrø~

Ut ifra hva jeg husker så hadde min far og de en slik en til min lillebror og jeg er ikke høye biten jeg heller.
Og spesielt ikke da han var liten og det var ikke noe problem for meg å trille rundt på den.

Hehe..nei, generelt er generelt.[:)] Burde jo vite nå at der er det alltid noen som bare mååå slenge fra seg en sur komentar eller to.

Ok, men da tror jeg det skal gå fint med Kensington vogn her også.[:)] Har fått tilbud om ei som er i god stand. Kallesjen er fin, og kun en liten ubetydelig skramme. Den er hvit, med blå kallesje. Vil jo helst hatt en som er blå, men får se hva det blir til.[:)]

ORIGINAL: ønsker4mann

Hehe..nei, generelt er generelt.[:)] Burde jo vite nå at der er det alltid noen som bare mååå slenge fra seg en sur komentar eller to.

Ok, men da tror jeg det skal gå fint med Kensington vogn her også.[:)] Har fått tilbud om ei som er i god stand. Kallesjen er fin, og kun en liten ubetydelig skramme. Den er hvit, med blå kallesje. Vil jo helst hatt en som er blå, men får se hva det blir til.[:)]

Ååååh så morro da [:D]

De er jo så utrolig fine de vognene

Måtte google de jeg... Har ikke fått med meg navnet før. Men de er jo bare så stilige da!

Tror Tirnanog hadde sånn vogn.. eller noe liknende.. 

ORIGINAL: hirly

hvis jeg får opp riktig bilde når jeg googler, så er det ikke den vogna hun hadde da jeg møtte i London i allefall... Tror jeg da [8D]

Ååååh så morro da [:D]

De er jo så utrolig fine de vognene

Ja, de er kjempe flotte.[:)] Eneste minuset er at det er tunge vogne, men pyttsan, det kan jeg leve med. Skal jo ikke bære vognen uansett, den har 4 hjul så kan trille den..hehehe[8D]

ORIGINAL: Molly80

hvis jeg får opp riktig bilde når jeg googler, så er det ikke den vogna hun hadde da jeg møtte i London i allefall... Tror jeg da [8D]

Finnes flere typer Silver cross. Den jeg har lyst på heter Kensington, og kan slås sammen. Det er og ei som heter Balmoral. Den er større og kan ikke slås sammen.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26977538

Måtte google de jeg... Har ikke fått med meg navnet før. Men de er jo bare så stilige da!

Ja, de er kjempe stilige, flotte, klassiske og tidløse.[:)] Er ei vogn man beholder i familien, og lar de gå i arv. De er og fult mulig å restaurer dersom det kommer skrammer/bulker i selve baggen.

Her er en jeg vurderer å kjøpe.
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27510902

Ja, de er kjempe stilige, flotte, klassiske og tidløse.[:)] Er ei vogn man beholder i familien, og lar de gå i arv. De er og fult mulig å restaurer dersom det kommer skrammer/bulker i selve baggen.

den var kjempestilig! Helt blå er jo veldig stilig, men denne var jo veldig fin også. Og grei pris om den koster mye som ny! [:)]

den var kjempestilig! Helt blå er jo veldig stilig, men denne var jo veldig fin også. Og grei pris om den koster mye som ny! [:)]

Har mest lyst på ei blå, det skal jeg helt ærlig innrømme. Har 2 til jeg har vært i kontakt med, de har blå vogn. Den ene er helt strøken, men må ha ny kallesje da den som er på er fryktelig solbleket. Den andre er og blå, er ikke solbleket på kallesjen i det heletatt, men har noen riper. Og så er det denne hvite da.
Den hvite er 2002modell, koster 2700kr+delt frakt.
Den blå med solbleket kallesje vil selger ha 3000kr for, den er 6år gammel. Ny kallesje koster 100pund.
Den blå som ikke er solbleket, men har ett par skrammer vil selger ha 3500kr for.

Skal høre med de to andre hvor gamle vognene er, for det har jo litt å si det også.

Husker ikke helt hvordan det var.. om hun hadde den i Norge, om hun bare kikka på den eller hvordan det var.. men mener å huske at det var noe med henne og den vogna..

Måtte sjekke opp det med Tirnanog og silver cross jeg.. hehe.. og ser ut til at jeg har lest "silver cross" i en tråd om vogner way back.. antagelig har det ikke vært bilde, så har jeg googla og sett for meg en sånn stor vogn.. Men utgaven hun har/hadde er helt annerledes gitt :)

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15306702&mpage=3&key=silver%2ccross�

Ligna mer ja [:)]
jeg betviler egentlig ikke deg altså... Bare at en sånn vogn ville j[:)]eg huska

Da skal jeg oppklare mysteriet: jepps, jeg har en Silver Cross Linear Freeway, den som Molly fant under en av trådene på BV. Men hjemme har mamma denne vogna som hun brukte til meg og min bror. Vi brukte den til Ella da vi var hjemme første jula. Den er kjempe stor, god og romselig, så hun brukte den frem til 16mnd alder.

Det er ikke Silver Cross men et dansk merke.

Må bare legge til at selv forguder jeg Silver Cross! Man får det man betaler for. De er ikke de billigste på markedet med de er kvalitet og de varer.

Ps: ignorer ullsokkene!

Den vogna var fin.[:)]
Har nettopp fått mail på ei Silvercross jeg har vurdert. Den er hele 15år gammel. Hun vil ha 3500kr for den. Litt mye kanskje når jeg kan få ei som er 9år til 2700kr, og ei anna blå til 2800kr. De er like fine som den på 15år.
Huff, vanskelig å velge.

Aha... Sånn var det. Husker dette når du viser det bilde T. Så stilig den vogna altså!!
Er jo mye penger... Men tydeligvis veldig bra kvalitet.... Også er den jo bare så stilig. Hadde ikke passa til meg med kosebuksene mine, hehe [:)]

Itkin var det vogna het. Dansk merke om jeg ikke tar helt feil. Er jo bare SÅ flotte de vognene, men passer nok ikke til noe storby liv nei... Selv er jeg megafornøyd med Silver Crossen jeg kjøpte til Ella, og soft baggen med pose bruker vi ennå. Den er kjempestor og passer godt! Vell... er jo sol og fint her da, men det er ikke mer enn knappe 1 mnd siden hun sov ute i vogna sist! Er ikke ofte det blir gjordt lenger, men godt å vite at vi fortsatt kan bruke vogna å sove i om vi må det.

Var vel ikke akkurat det jeg skulle si... Men ja: anbefaler absolutt Silver Cross! Kvalitet selv etter 20 år! [:)]

Da tok jeg feil da gitt.. men har til mitt forsvar ikke satt meg inn i den typen vogner og trodde helt til nå at vogna tirnanog hadde på bildet var en silvercross :)

Uansett! Er stilig med sånne store vogner for de som har plass til det og slikt!

Back
Topp