Erfaring med Silver cross kensington?

ønsker4mann

Forelsket i forumet
Noen som har erfaring med Silvercross kensington?
Hvordan er denne vognen for en person som er lav? Jeg er kun 160cm, vil vognen bli for stor for meg. Kan si at MacLaren xlr ble for høy for meg, selv når styret var helt ned på det laveste.

Silvercross kensington er jo så utrolig flotte vogner, så har så lyst på til neste mann.[:D] Men dersom vognen er veldig høy så spørs det om det går.[&o]

Aner desverre ikke. men jeg vil å ha den til en eventuell nestemann, er å 160 høy :p så dytter litt![;)]

ORIGINAL: Curlysuee

Aner desverre ikke. men jeg vil å ha den til en eventuell nestemann, er å 160 høy :p så dytter litt![;)]

Sitter her å sugler etter den vognen.[:D] Er jo så flott.[:)] Har funnet ei ikke så langt fra her jeg bor til 3500kr. Lurer på om det går an å lakke vognen på nytt? Var ett par riper/skader jeg ville evt ha fått fikset på den.

Skal du kjøpe ny, eller satser du på Finn.no som meg? Koster jo 14-15000 ny og det er mye penger det, og ikke noe jeg har råd til. Men skulle gjerne hatt ei flett ny ei ja. Latt den gått i arv i familien.[:)]

Dytter..[:)]

Og dytter igjen.[:)] Må vel være noen som har erfaring med denne vognen?

Vet at en på terminforumet mitt har den. Prins07Prinsesse11 på januar 2011 [:)]

ORIGINAL: *englefjes*

Vet at en på terminforumet mitt har den. Prins07Prinsesse11 på januar 2011 [:)]

Takk for tips.[:)] Sende henne en pm å høre jeg.[:)]

Dytter på denne.[:)]

har man mye penger.. så hvorfor ikke [&:]

ORIGINAL: Lillesnille

har man mye penger.. så hvorfor ikke [&:]

Har ikke mye penger, så her blir den kjøpt brukt.[:)] 14000KR for ei bagvogn ny, er mer enn hva jeg har råd til. Har kommet over ei her i nærheten av hvor jeg bor, til en ok pris.[:)]

Men er enig, de koster flesk helt ny ja.

Back
Topp