Erfaring med seng fra jysk?

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Jeg er på jakt etter en gjesteseng. Har funnet en på jysk til en grei pris.
Er det noen som har erfaring med seng fra jysk? Kontinalseng med madrass pluss :)

Jeg har hvert fornøyd med min seng, men merker at den nå er ligget i stykker da. Er ca 8år gammel da og valgte den billigste som også var myk ;-)
Nå må vi snart ha ny og kan gjerne kjøpe en fra jysk igjen :-)

Har kontinentalseng fra jysk. Den er ikke så bra. Men den var billig, da. :)

Jeg har hørt tips om at "myke" ting fra jysk er OK å kjøpe, men alt som må skrus sammen på et vis er kjempedårlig. Så harde ting kjøper jeg andre steder :)

Jeg likte bedre Jysk-sengen min til 3000 enn samboerens Ikea-seng til over 10 000.

Har hatt rammemadrasser fra jysk i snart fem år, og de er som ny egentlig. Jeg synes de er litt harde da, selv om vi valgte den mykeste varianten. Så neste gang blir det nok noe annet. Liker myke madrasser :P

Har hatt rammemadrasser fra jysk i snart fem år, og de er som ny egentlig. Jeg synes de er litt harde da, selv om vi valgte den mykeste varianten. Så neste gang blir det nok noe annet. Liker myke madrasser :P
Haha da kunne vi nok byttet ;-)
Våres er utrolig myke ;-)

Jeg er på jakt etter en gjesteseng. Har funnet en på jysk til en grei pris.
Er det noen som har erfaring med seng fra jysk? Kontinalseng med madrass pluss :)
Vi har slutta å handle på jysk pga ekstremt dårlig kvalitet, men overmadrassen vi kjøpte der er faktisk helt ok. Men det er det eneste som vi har opplevd som ok. Alt annet blir stygt eller ødelagt bare man ser litt hardt på det.

Til gjesteseng er jysk et meget godt alternativ. Velg medium/fast madrass.

Mannen kjøpte 2 madrasser på jysk. De skulle i følge betjeningen på butikken bli store og gode madrasser.
Verste madrassene vi har brukt! ikke blir de så store som bildet viser og de ble flatligget etter 1 uke.
Prøvde å klage, men fikk ikke noe respons.
Så vi kjøper ikke seng/madrass på jysk flere ganger.
Ei venninne av meg har jysk seng og den er elendig å ligge i. Altfor myk og hvis 1 beveger seg i senga, så rister begge.

Back
Topp