Erfaring med seaband?

lille13

Flørter med forumet
Måtte gå til innkjøp av disse idag,da ingenting hjelper mot denne helsikes kvalmen :( har hatt di på siden i fm,men nå kommer kvalmen sigende innpå igjen :/ vanlig??

Sent from my HTC Desire HD A9191

Syns dem hjelper om man blir buss syk eller sjøsyk! Men hat ikke prøvd på svangerskapskvalme !!

Ja di var ikke behagelige å ha på,ble småør en stund etter at jeg tok dem på,og kvalmen er fortsatt tilstedet :(

Hjalp ikke for meg i hvertfall ikke de to andre gangene, (har ikke prøvd denne gangen), men har hørt andre de har julpet for.

Vel,kan ikke si annet enn at for meg er di tortur! ;) kvalmen kommer og går,og synes bare di var vonde å ha på...får vel bare smøre meg med tolmodighet å vente til kvalmen avtar :/

Har brukt dem siden jeg ble kvalm i uke 9/10. Men er fortsatt kvalm og spyr nesten hver dag. Men liker å tro at dem tar bort det værste :-p hjalp meg litt forrige gang husker jeg.

Jeg syntes de tar de værste toppene.. :)
Men om du sliter veldig, prøv postafen reisesyktabletter, de er førstevalget av kvalmestillende i tablettform i følge legen min, åflerepånettet:)

Har brukt dem siden jeg ble kvalm i uke 9/10. Men er fortsatt kvalm og spyr nesten hver dag. Men liker å tro at dem tar bort det værste :-p hjalp meg litt forrige gang husker jeg.
Liker også å tro det,så di sitter enda på ;) er redd kvalmen blir værre om jeg tar dem av :p

Jeg syntes de tar de værste toppene.. :)
Men om du sliter veldig, prøv postafen reisesyktabletter, de er førstevalget av kvalmestillende i tablettform i følge legen min, åflerepånettet:)
Takk for tips :)

Liker også å tro det,så di sitter enda på ;) er redd kvalmen blir værre om jeg tar dem av :p

Ja jeg tørr rett og slett ikke å ta dem av meg jeg,ser for meg at kvalmen blir mye verre uten.

Det er ren tortur å ha dem på! :0 har ganske små håndledd så tenkte jeg skulle kjøpe barnestr..veldig glad jeg ikke gjorde det!! Har fått skikkelige merker etter disse og det gjør vondt..akkurat som når man har tatt blodprøve(øm der det ble stukket)... Var hos legen idag og spurte om det var noe jeg kunne få mot kvalmen eller noen tips,og fikk bare beskjed om å smøre meg med tolmodighet! Pff...jo takk :p

Merker ikke så mye at dem er der lenger jeg. Kanskje brukt dem for lenge, var litt ubehagelig i starten. :-p

Back
Topp