Erfaring med sammenleggbar badebalje?

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Har ikke plass til å ha en "vanglig" balje stående, så sammenleggbart høres perfekt ut.
Tips til merke? IKKE twistshake, orker ikke støtte den influenserbedriften der.
Er det nødvendig med nyfødtinnlegg? man holder vel babyen hele tiden uansett?
 
Stokke. Den store hvis du vil ha den lenge. Guttungen her vokste ut av den lille rundt 2 års alder.
 
Stokke er kjempefin. Den jeg kjøpte til eldstemann i 2018 er fortsatt så god som ny. Brukt ukentlig siden han ble født
 
Stokke sin er fin, brukes fortsatt her til han på snart 1,5 år :)
 
Stokke. Storesøster på snart 5 bruker den enda :p Og nyfødtdel er gull, men først fra de er litt større. Brukte flytemadrass da lillebror var liten, genialt.
 
Vi har den store til stokke. Hadde liten før.
Biltema sin er ok, den har svigers.
 
Vi hadde liten Stokke først, men byttet ganske fort til stor Stokke. Hadde også nyfødtinnlegg, men dette var håpløse greier som aldri ble brukt! Ville ikke kjøpt det med mindre jeg fikk det med i en brukthandel (som vi gjorde).
 
Vi har det sammenleggbare badebaljen (stor) til Stokke. Vi kjøpte den først da mini var ca. 10 mnd kanskje ettersom vi hadde stellebord med «badebalje». Veldig fornøyd med den fra Stokke. Vi har kjøpt nyfødtinnlegget som vi bruker i stellebordets badebalje nå til minste på 13 uker, men er nok strengt tatt ikke nødvendig.

Hvis du går for den samme anbefaler jeg dere til å kjøpe den store. Mini er 2 år og har fortsatt eimelig stor plass i den (men han er dig litt liten for alderen).
 
Den store til Stokke, storesøster på 5,5 bruker den fortsatt
 
Vi har en Troller badebalje lux vi brukte fram til baby kunne sitte sjølv i vanleg badekar. Veldig fornøgd med den, brukte den utan nyfødtinnlegg.
 
Back
Topp