ERFARING MED SØSKENVOGN?

TFK twinner twist duo trur jeg den nye heter, jeg har trillet den litt og er ikke i tvil om jeg skulle kjøpt den om jeg hadde hatt behov for det!

Lett, praktisk, tar liten plass og god å trille!

Det er ikke så mye å spare på å kjøpe den brukt nå iaf, for Barnas Hus har kampanje på den i en nyyydelig brun farge (fargen er utgående)[:)]
Satt ned med 3000 kr til 5399 kr[;)]

ORIGINAL: lykke82.

easywalker da?

Den mener jeg *Sandermamma* har, få henne til å svare[:)]

ORIGINAL: Destiny85

easywalker da?

Den mener jeg *Sandermamma* har, få henne til å svare[:)]

Stemmer det[:)]
Jeg er i hvert fall veldig veldig fornøyd med min[:)] Veldig god å trille, og pen å se på syns jeg[:)] Bruker den hver dag til gutta boys og syns faktisk den er en drøm å trille. God lagringsplass under vogna, enkel å komme til med varer etc da det er glidelås. Bare positive erfaringer foreløpig[:)]

ok. Er slik i tvil. Lurer på om jeg skal kjøpe søskenvogn. Har du vanlig bagvogn ved siden av, eller bruker du bare søskenvognen når du er ute bare med babyen?

ok. Er slik i tvil. Lurer på om jeg skal kjøpe søskenvogn. Har du vanlig bagvogn ved siden av, eller bruker du bare søskenvognen når du er ute bare med babyen?

Jeg har en tfk som bagvogn ved siden av. Bruker den når jeg er ute og går tur alene med Matheo, og når jeg vet at jeg kan dra hjemom og bytte vogn før jeg henter Sander i bhg.
Har også vært ute med søskenvogna og bare Matheo, og det er helt greit det også. God å trille og alt, bare litt større enn en vanlig vogn liiksom[:)]

Vi har babytravel som søskenvogn. Veeeldig god å trille (4 hjul, svingbare foran). Den blir liten sammenslått (passer i bagasjen på vår sedan og plass til bagasje i tillegg, blir mindre enn emmaljunga og simo.) Den er også litt finere pris enn TFK - ca 4000 ny på Barnas Hus og litt billigere i Sverige. Den har to kalesjer/tak og dersom du kjøper bag er bagen da vendt mot deg. OG god plass under.

hvor lenge er det kampanje på barnas hus da??
den vogna SKAL jeg ha!! hørt såå masse bra om den, også ser den jo kjempefin ut også[:D]

Back
Topp