• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Erfaring med ROSALIAC krem osv?

Fargeklatten89

Elsker forumet
Erfaring med disse? Kremen skal minske rødfarge i ansiktet, så er det rens og krem med farge(slags fundation)... Hvordan bruker dere disse? Syns det var så dårlige instruksjoner.... Hvor ofte bruker dere kremen, dere som har prøvd, og hvor fort merka dere virkning??

ImageUploadedByBV Forum1433678404.073560.jpg

Slenger meg på her da eg fikk massa nya produkter av detta merket. Ikkje eg heller førstår. Har prøvd goglla men ikkje till mye hjelp

Du skal bruke rensen både morgen og kveld som vanlig rensepleie. Du kan bruke den hvite tuben enten morgen og kveld hvis du er tørr i huden etter Rens ellers holder det feks å bruke den hvite på kvelden og rosaliac cc (den brune) på dagtid. Dem brune inneholder spf også så da er du beskyttet mot solen. Du kan jo lese mer om dem på deres hjemmesider: www.laroche-posay.no :)

Du skal bruke rensen både morgen og kveld som vanlig rensepleie. Du kan bruke den hvite tuben enten morgen og kveld hvis du er tørr i huden etter Rens ellers holder det feks å bruke den hvite på kvelden og rosaliac cc (den brune) på dagtid. Dem brune inneholder spf også så da er du beskyttet mot solen. Du kan jo lese mer om dem på deres hjemmesider: www.laroche-posay.no :)
Har den hvite tuben funka for deg? Skal jeg bare ta den på på kveldstid? Ble du mindre rød i huden av det? Også lurer jeg på om det tar tid før effekten vises...?

Har den hvite tuben funka for deg? Skal jeg bare ta den på på kveldstid? Ble du mindre rød i huden av det? Også lurer jeg på om det tar tid før effekten vises...?
Jeg personlig har ikke brukt den serien men jobber i tilknytning til apoteksbransjen så vet om bruk av produktene. Det tar tid før man ser resultater og virkning så jeg vil anbefale å bruke den et par uker:)

Back
Topp