Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd den hvite tuben der?Slenger meg på her da eg fikk massa nya produkter av detta merket. Ikkje eg heller førstår. Har prøvd goglla men ikkje till mye hjelp
Eg har ikkje prøvt noen av de enda. Har så lite info om dissa.Har du prøvd den hvite tuben der?![]()
Har den hvite tuben funka for deg? Skal jeg bare ta den på på kveldstid? Ble du mindre rød i huden av det? Også lurer jeg på om det tar tid før effekten vises...?Du skal bruke rensen både morgen og kveld som vanlig rensepleie. Du kan bruke den hvite tuben enten morgen og kveld hvis du er tørr i huden etter Rens ellers holder det feks å bruke den hvite på kvelden og rosaliac cc (den brune) på dagtid. Dem brune inneholder spf også så da er du beskyttet mot solen. Du kan jo lese mer om dem på deres hjemmesider: www.laroche-posay.no![]()
Jeg personlig har ikke brukt den serien men jobber i tilknytning til apoteksbransjen så vet om bruk av produktene. Det tar tid før man ser resultater og virkning så jeg vil anbefale å bruke den et par ukerHar den hvite tuben funka for deg? Skal jeg bare ta den på på kveldstid? Ble du mindre rød i huden av det? Også lurer jeg på om det tar tid før effekten vises...?