Erfaring med Right Price Tiles?

alltidundrende

Gift med forumet
Er kvaliteten på flisene like god som andre steder? Noen som vil anbefale meg å handle/ ikke handle der?

ORIGINAL: hommersåk

ingen erfaringer aent at de har sykt irreterende radioreklamer[8D]

hehe, må si meg enig der [:)]
Men har desverre ingen erfaringer å dele...

ORIGINAL: Cici84

ORIGINAL: hommersåk

ingen erfaringer aent at de har sykt irreterende radioreklamer[8D]

hehe, må si meg enig der [:)]
Men har desverre ingen erfaringer å dele...

Jeg er HELT enig med dere. Men nå som vi skal kjøpe fliser så husker jeg hva de heter - i motsetning til mange andre fliseforhandlere...

Vi kjøpte fliser derfra i sommer, men det er utefliser så venter sent på hvordan de takler vinteren..
Så veldig erfaring har jeg ikke å komme med, annet enn at det var hyggelige folk som jobber der [:)]

Er forresten SÅ enig ang radioreklamene!!!

Mener foreldra mine kjøpte flisene til badet sitt der da de pussa opp. Og de er veldig fornøyde. [:D]

Vi kjøpte gulvfliser til badet i gamleleiligheten der. De var veldig fine, og kvaliteten var det ingenting å si på.
Ellers kan jeg anbefale Megaflis. Prisene er fine, og de har større utvalg. [:)]

ORIGINAL: Delirious

Vi kjøpte gulvfliser til badet i gamleleiligheten der. De var veldig fine, og kvaliteten var det ingenting å si på.
Ellers kan jeg anbefale Megaflis. Prisene er fine, og de har større utvalg. [:)]

Da sjekker vi megaflis også. Skal ha dusjkabinett og servant og sånn også, har egentlig lyst å finne mest mulig på en plass [:)]

ORIGINAL: vann123

ORIGINAL: Delirious

Da sjekker vi megaflis også. Skal ha dusjkabinett og servant og sånn også, har egentlig lyst å finne mest mulig på en plass [:)]

Vi kjøpte dusjkabinett og toalettet der, men servant kjøpte vi på Ikea. Men det var fordi at de de hadde på Mageflis var så og si identiske med de på Ikea, bare en smule dyrere. Flisene derimot var veldig billige, og utrolig fine. [:)]

arg, HATER den dumme reklamen deres! jeg får skrupler hver gang jeg hører den, derfor har jeg boikotta dem og kommer ALDRI til å handle der! det samme med ZON og andre dumme reklamer. [:'(] det funker motsatt på meg- jeg legger de bare for hat! haha [:D]

Back
Topp