Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke godt å si med rfsu desverre. Det er mye fargestoff, å de forandrer seg en god stund etter du har tatt den. Kjent for skyggestrek er de også.Dette er tatt etter 5 min. Det lengre opp etter 15-20
Ja får ta en ny i morgen. Ihvertfall siste gang med rfsu. Har fått strek med rfsu stav som gikk bort etter 15 min så den var negativ, dette er noen mnd siden. Men tenkte/håpet strimmlene var annerledes.Det er ikke godt å si med rfsu desverre. Det er mye fargestoff, å de forandrer seg en god stund etter du har tatt den. Kjent for skyggestrek er de også.
Anbefaler deg å teste på nytt i morgen eller om et par dager, hvis det er noe så burde streken bli sterkere![]()
Ser noe på den øverste. Så kan være, men jammen ikke godt å si. Når forventer du mensen?Den øverste er duppet i urin og den nederste i vann. Er jo forskjell men det er kansje vanlig uten å være gravid?
Hadde positiv el test 29 mars. Men vet ikke om jeg faktisk hadde el da. Slutta på p piller 23 mars og har ikke hatt nor annet enn "pille mensen" etter det. Så vet liksom ikke helt hvor jeg er. Men om jeg hadde el rundt 30 så skal jeg ha mensen i helga om jeg skulle være så heldig å ha en normal syklus. Den nederste testen som er dyppa i vann fikk ikke strek.Ser noe på den øverste. Så kan være, men jammen ikke godt å si. Når forventer du mensen?![]()
Takk for tipsTa en snap/screenshot av bildet så får du bedre bilde
Så braSer streken. Men har ingen erfaring med rfsu. Men har hørt mange klager på dem. Håper den blir sterkere
Så braja hørt det jeg også. Har dårlig erfaring med rfsu stav, men har ikke prøvd strimmlene før nå. Men blir ikke de igjen ihvertfall. Blir så forvirret av svak lyserosa strek om det ikke stemmer
Ja, kjedelig og måtte kjøpe andre tester for å sjekke. Erjo ikke gratisJeg har prøvd rfsu test ofte de siste 2 PP, og jeg har fått skyggestrek i begge periodene. Testet med A1 graviditetstest etterpå som ikke viste antydning til strek. Så jeg bruker ikke rfsu test ofte denne prøveperioden. Det er så kjedelig å få opp forhåpningene når man ser en svak svak strek :/
Nei er ganske svake streker, men ser de godt i virkeligheten. Men frykter skyggestreker da jeg fikk negativ digital. Men tror jeg må kjøpe noen andre strimmel tester ja, for disse blir jeg forvirret avVar ikke så lett å se noe
Jeg har brukt tester fra billigetester.no
Der kan du velge mellom bla. strimler og staver fra babyplan, og de er jeg veldig fornøyd medKan jo hende det er litt tidlig å teste enda, du får ta en ny av et annet merke i helga kanskje
![]()
Da dukket tr opp![]()