Erfaring med rfsu test ofte NYTT BILDE

mammamiaaa

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Noen som har erfaring med rfsu test ofte? Pleier de å ha skygge streker? Tok en nå som fikk en svak rosa strek etter 5 minutter. Men har hørt at rfsu ofte gir skyggestreker?
Legger ved bilde, men blir skurrete da det har for høy oppløsning :(

Vedlegg

• IMG_20190410_193300.jpg
    IMG_20190410_193300.jpg
    10,6 KB · Visninger: 2.061
Dette er tatt etter 5 min. Det lengre opp etter 15-20

Vedlegg

• Screenshot_20190410_193018_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190410_193018_com.android.gallery3d.jpg
    10,7 KB · Visninger: 1.382
Dette er tatt etter 5 min. Det lengre opp etter 15-20
Det er ikke godt å si med rfsu desverre. Det er mye fargestoff, å de forandrer seg en god stund etter du har tatt den. Kjent for skyggestrek er de også.
Anbefaler deg å teste på nytt i morgen eller om et par dager, hvis det er noe så burde streken bli sterkere :-)

Det er ikke godt å si med rfsu desverre. Det er mye fargestoff, å de forandrer seg en god stund etter du har tatt den. Kjent for skyggestrek er de også.
Anbefaler deg å teste på nytt i morgen eller om et par dager, hvis det er noe så burde streken bli sterkere :)
Ja får ta en ny i morgen. Ihvertfall siste gang med rfsu. Har fått strek med rfsu stav som gikk bort etter 15 min så den var negativ, dette er noen mnd siden. Men tenkte/håpet strimmlene var annerledes.

Den øverste er duppet i urin og den nederste i vann. Er jo forskjell men det er kansje vanlig uten å være gravid?

Vedlegg

• IMG_20190411_072355.jpg
    IMG_20190411_072355.jpg
    23,1 KB · Visninger: 1.402
  • IMG_20190411_073450.jpg
    IMG_20190411_073450.jpg
    16 KB · Visninger: 1.427
Ta en snap/screenshot av bildet så får du bedre bilde

Ser streken. Men har ingen erfaring med rfsu. Men har hørt mange klager på dem. Håper den blir sterkere

Ser noe på den øverste. Så kan være, men jammen ikke godt å si. Når forventer du mensen? :)
Hadde positiv el test 29 mars. Men vet ikke om jeg faktisk hadde el da. Slutta på p piller 23 mars og har ikke hatt nor annet enn "pille mensen" etter det. Så vet liksom ikke helt hvor jeg er. Men om jeg hadde el rundt 30 så skal jeg ha mensen i helga om jeg skulle være så heldig å ha en normal syklus. Den nederste testen som er dyppa i vann fikk ikke strek. :) men føler at drt er skyggestreker for den har ikke blitt noe sterkere siden i går :/

Ser streken. Men har ingen erfaring med rfsu. Men har hørt mange klager på dem. Håper den blir sterkere
Så bra :) ja hørt det jeg også. Har dårlig erfaring med rfsu stav, men har ikke prøvd strimmlene før nå. Men blir ikke de igjen ihvertfall. Blir så forvirret av svak lyserosa strek om det ikke stemmer

Så bra :) ja hørt det jeg også. Har dårlig erfaring med rfsu stav, men har ikke prøvd strimmlene før nå. Men blir ikke de igjen ihvertfall. Blir så forvirret av svak lyserosa strek om det ikke stemmer

Håper den stemmer! Krysser fingrene

Tatt ny. Nesten mer rosa enn istad. Men litt rar. Får prøve noen andre tester kansje

Vedlegg

• IMG_20190411_155917.jpg
    IMG_20190411_155917.jpg
    23,6 KB · Visninger: 1.308
Jeg har prøvd rfsu test ofte de siste 2 PP, og jeg har fått skyggestrek i begge periodene. Testet med A1 graviditetstest etterpå som ikke viste antydning til strek. Så jeg bruker ikke rfsu test ofte denne prøveperioden. Det er så kjedelig å få opp forhåpningene når man ser en svak svak strek :/

Jeg har prøvd rfsu test ofte de siste 2 PP, og jeg har fått skyggestrek i begge periodene. Testet med A1 graviditetstest etterpå som ikke viste antydning til strek. Så jeg bruker ikke rfsu test ofte denne prøveperioden. Det er så kjedelig å få opp forhåpningene når man ser en svak svak strek :/
Ja, kjedelig og måtte kjøpe andre tester for å sjekke. Erjo ikke gratis

Var ikke så lett å se noe :hungry:
Jeg har brukt tester fra billigetester.no
Der kan du velge mellom bla. strimler og staver fra babyplan, og de er jeg veldig fornøyd med :) Kan jo hende det er litt tidlig å teste enda, du får ta en ny av et annet merke i helga kanskje :D

Var ikke så lett å se noe :hungry:
Jeg har brukt tester fra billigetester.no
Der kan du velge mellom bla. strimler og staver fra babyplan, og de er jeg veldig fornøyd med :) Kan jo hende det er litt tidlig å teste enda, du får ta en ny av et annet merke i helga kanskje :D
Nei er ganske svake streker, men ser de godt i virkeligheten. Men frykter skyggestreker da jeg fikk negativ digital. Men tror jeg må kjøpe noen andre strimmel tester ja, for disse blir jeg forvirret av:dead:

Vedlegg

• Screenshot_20190411_180952_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190411_180952_com.android.gallery3d.jpg
    15,3 KB · Visninger: 682
Svaak skygge på a1

Vedlegg

• Screenshot_20190411_221055_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20190411_221055_com.android.gallery3d.jpg
    8,8 KB · Visninger: 846

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp