Erfaring med reflux?

Gloriana

Forelsket i forumet
Har en på 10 mnd som har symptomene på reflux.. er i dialog med lege... men er det noen her som har erfaring og har tips og råd? Fortelle hvordan det er?
Her sovna han uten meg og uten lyd, for første gang på lenge da jeg lot han lene seg på puta mi...Han har sovna på armen min siste 2-3 mnd..
Hva gjorde dere for å gjøre det bedre? Er der noen triks ved legging? Soving på dagen? Han våkner etter maks en time på første dupp på dagen... han får ikke nok god søvn føler jeg... Tusen takk for alle svar. Skal til legen neste uke, men har lyst til å se om noe kanskje kan hjelpe litt Før det...:)

Gutten til søsteren min behandles for det, han er bare 3 måneder da.

Han kastet opp og kastet opp, og skreik mye, men sover godt om natten.

De prøvde først Gaviscon (på resept fra lege såklart) men det hjalp ikke så han ble satt på Nexium, som ser ut til å hjelpe.

Så for dem var det eneste som hjalp medisiner dessverre :confused:

Ingen erfaring med baby som har det, men har det selv:/ her er det kun medisiner som fungerer, men små kan jo vokse det av seg:)

Nevøen min slet med det samme fra han var bitteliten. Får somac daglig ( omeprazol heter det også), og da er han helt fin :) barn kan bruke det til de er 3 år..

Min er 10 mnd og har reflux. Hun får losec. Gått fra å gulpe/kaste opp 10 ganger daglig til 1 gang. Men hun var aldri plaget om natten. Har hørt at det kan bli bedre ved å bygge opp hodeenden på sengen.

Back
Topp