Erfaring med rask stigning?

AlleGodeTingErFem

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Tre dagers stigning(49timer). Var det ikke hver 48 time den skulle dobles? Begynner å tenke tvillinger. Aldri hatt så sterk test 12dpo. Og ja jeg vet hvor langt jeg er for jeg testet for el. Og jeg har el smerter. Noen her som har opplevd tvillinger og hvordan var stigning da? Ikke engang da jeg fikk positiv 8dpo var den så sterk på 12dpo. Nå fikk jeg positiv 10dpo.

Vedlegg

• IMG_0660.jpeg
    IMG_0660.jpeg
    278 KB · Visninger: 62
Her er mine. :dance008

3AEFC35E-B97F-4A22-BACE-20E05019984A.jpeg

Hadde slik stigning med førstemann også, og googlet med ihjel om det kunne være tvillinger. Det jeg fant ut var at det var helt umulig å si. Rask stigning hadde ikke noen økt sannsynlighet for tvillinger. Ei som hadde opplevd både tvillingsvangerskap og svangerskap med «bare» en sa at testene økte fortere den gangen hun ventet bare en. Det er visst forskjell på de små knøttene og noen embryo lager visst mer hcg raskere ettersom jeg forsto. Rask økning er et tegn på at frøet er sterkt og frisk, ikke tvillinger slik jeg forsto det. Fikk forøvrig 2-3 på ukesindikator på 13dpo begge gangene også. Og på morgenen 10dpo var testen neeeeesten negativ. :smiley-ashamed004

Og tidligtestene du bruker er enda bedre til å vise økning :love017

Her er mine. :dance008

Vis vedlegget 413855

Hadde slik stigning med førstemann også, og googlet med ihjel om det kunne være tvillinger. Det jeg fant ut var at det var helt umulig å si. Rask stigning hadde ikke noen økt sannsynlighet for tvillinger. Ei som hadde opplevd både tvillingsvangerskap og svangerskap med «bare» en sa at testene økte fortere den gangen hun ventet bare en. Det er visst forskjell på de små knøttene og noen embryo lager visst mer hcg raskere ettersom jeg forsto. Rask økning er et tegn på at frøet er sterkt og frisk, ikke tvillinger slik jeg forsto det. Fikk forøvrig 2-3 på ukesindikator på 13dpo begge gangene også. Og på morgenen 10dpo var testen neeeeesten negativ. :smiley-ashamed004

Og tidligtestene du bruker er enda bedre til å vise økning :love017
Det høres supert ut med et sterkt embryo❤️ Jeg er like gla om det er en eller to, men kan tenke meg at det er best med en så de andre barna også får litt tid med mammaen og pappaen sin☺️

Jeg har en teori om at rask økning betyr jente og sakte betyr gutt :) har stemt med alle mine, jentefoster produserer visst nok raskere hcg enn gutter :)

Jeg hadde like rask, om ikke raskere stigning sist, og vi fikk en gutt. :dummy::Heartblue:laughing002 Tror det er veldig individuelt også, noen bare er sånn og andre ikke. Kommer sikkert an på både mammaens kropp og embryoet tenker jeg. Ikke godt å si, men veeeeldig spennende da!!

Last edited:
Back
Topp