Erfaring med prolutex sprøyter?

Engelpia

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junispirene24❤️
Hei alle ❤️ jeg skal ta endometrio test i morgen og gar gått på progynova siden syklusdag 2.søndag begynte jeg med prolutex, er i stedet for Cyclogest da jeg fikk kraftig utslett av cyclogest. Men, ja det er et men. Siden søndag så har jeg hatt så mye kvalme, nesten kastet opp. Klinikken sa det var en vanlig bivirkning, og nå vet jeg ikke om jeg klarer bruke det når jeg skal ha innsett om et par mnd. Skal jeg liksom få rundt å være kvalm i 2 uker? :(

Jeg har gått på Prolutex siden lørdag, og har ikke merket noe kvalme, men har hatt en del hodepine og er ekstremt trøtt å sliten.

Hei gode Engelpia, eg gjekk på Prolutex heilt fram til veke 12 i graviditeten med lillesøster. Fryseforsøk i styrt syklus hos OLGA-klinikken i St. Petersburg. Hadde generelt veldig mykje svangerskapskvalme, så er vanskeleg for meg å vita om Prolutexen gjorde kvalmen verre… Hadde alvorleg svangerskapskvalme også med nr. 1 som me fekk på vanleg måte, så tippar eigentleg at kvalmen min hadde lite med medisineringa å gjera. :dead:

Masse lykke til med testane!!! Heia deg!

Back
Topp