Erfaring med produkter fra Twistshake? Er 100% skeptisk pga...

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
ALL reklamen jeg får om Twistshake er influensere som reklamerer for produktene, og de har ikke engang barn. Tenker dette er et useriøst firma som kun bruker sånne folk for reklame?

Jeg har litt lyst til å prøve den skålen som sitter fast på en matte, ser veldig praktisk ut. Men ikke noe annet faller i smak :confused005

Har kjøpt sånn matte med skål til å feste på Stokke tray, det skal liksom sitte fast. Det gjør det ikke, min sønn rev den rett av første gang vi brukte den :wacky: Er dog veldig fornøyd med trillen derfra!

Eg har omtrent alt frå Twistshake og er fornøyd med det meste. Men akkurat den antisklimatta fungera dårlig :wacky:
Elska badebaljen mest! Har brukt den frå ungen var nyfødd, og bruka den fortsatt (1,5 år). Han er nettopp begynt å prøva potta som fulgte med. Har vogna òg, den er super! Babynestet har eg, og pledd og bamsar. Våtserviettbeholderen har eg fleire av, for eg lagar jo våtserviettane til små barnerumper sjølv :joyful:
Food prosessoren er òg super, og me har det meste av servise til. Einaste me ikkje har brukt er tåteflaskene, fordi me ikkje hadde flaskeunge. Straw cup er me derimot storforbrukar av :D

Med første så tok det 5 mnd før han skjønte hvordan han skulle løsne skålene så de var geniale. Lillesøster skjønte hvordan de skulle løsnes etter 2 ganger, så var pyton. 360 koppene og drikkeflasker er også gode. Vet også mange sverger til sterilisator derfra med tørkefunksjon.

Jeg har div fra twistshake og er fornøyd med kvaliteten, mye rabatt på sidene og mange i termingruppe på Facebook har ofte koder med -25% ekstra så fikk ting veldig billig! Får også kode med 10-15ish% fra nyhetsbrevet, men nyhetsbrevet deres sendte ut nye mail om «siste sjanse rabatt» hver eneste dag når jeg abonnerte på det før jul. :wacky:Ikke abonnent lenger der altså.

Men antiskli matta fungerer ikke på stokke tray hos oss (eller trebord), men ikea stolen til besteforeldrene fungerer den, må være veldig glatt overflate.

Ellers har vi tallerken, bestikk, kopp, smoothie poser, «skje tupp» for klemmeposer og smekker. Klemmeposene er store og relativt greie å rengjøre og holder seg godt. Smekkene synes jeg rr ganske harde, men drt går jo bra. Så ja fornøyd med kvaliteten

De har twistshake på barnas hus om du vi sjekke i fysisk butikk før du kjøper ;)

Kvaliteten og funksjonaliteten er bra den, men enig i deg mtp markedsføring og visstnok også hvordan de behandler ansatte. Leste en del om det med forrige barnet.. det gav meg avsmak på å støtte firmaet, men hadde allerede skaffet noen produkter derfra. Føler det finnes mange andre produsenter som også har gode produkter, om man ikke ønsker å støtte Twistshake;)

Back
Topp