Erfaring med pergo/clomid?

Bringebærpudding

Gift med forumet
Julikulene 2020
før Ivf reisen startet gikk jeg to sykluser på pergo/clomid. Fikk da oppfølging av gyn og EL sprøyte.

Etter antibiotikakur og en kjemisk sist syklus (Ivf) frister det å prøve på egenhånd, og da gjerne med siste rest av clomiden.

Når i syklusen begynner dere på clomid? Jeg har syklus på 30 dager + nå. Og hva er deres erfaring uten ul og EL sprøyte? :)

Jeg har gått på pergo fra dag 4-8 [emoji4] Ble jo gravid kun ved hjelp av det sist, og gutten er nå 2 år, denne gangen har jeg gått på det i 4(?) pper, uten hell.. Med pause mellom hver runde

Jeg har gått på pergo fra dag 4-8 [emoji4] Ble jo gravid kun ved hjelp av det sist, og gutten er nå 2 år, denne gangen har jeg gått på det i 4(?) pper, uten hell.. Med pause mellom hver runde
Går du til ul og tar ovitrielle i forbindelse med det? :) hvor lang syklus har du?

Jeg prøvde det 4 pper etter hverandre i høst. Fra 5-9 dpo. Ikke noe hell. Brukte det pga mye spotting i lutealfasen og korte lutealfaser etter exu og cellegift. Hjalp litt på å korte ned antall spottedager, og lutealfasen stabiliserte seg på 11 dager. Jeg brukte det uten noen form for oppfølging og vet jeg hadde EL av meg selv, kanskje bare ikke "god nok" EL, som legen sa. Var redd for tette eggledere etter exu, men hadde kjemisk i desember på siste runden clomid. Ble gravid igjen i februar, men mistet da også. Nå er det ivf her!

Går du til ul og tar ovitrielle i forbindelse med det? :) hvor lang syklus har du?

Nei nå er vi igang med prøverør, uttak i morgen [emoji4] Pergo fungerte visst ikke denne gangen, så vet ikke hva som gjorde at jeg ble gravid sist [emoji848] Men har sykluser på rundt 27-30 dager [emoji4]

Back
Topp