Erfaring med Pampers?

Miramar

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Hei!
Sliter litt med å finne en bleie som sitter godt på 5 mnd gammel mini..
Bruker som regel Libero Touch. På str 3 får hun røde merker rundt lårene av nå, men str 4 er altfor stor..
Libero Comfort 3 sitter bedre men vi har nesten alltid lekkasjer når hun bæsjer, opp etter ryggen..
Jeg vurderer å prøve Pampers str 3 til touch 4 passer.. Lei av konstant vaskemaskin haha..
Noen som har erfaring med Pampers?
 
Bare dårlige erfaringer. De er parfymerte, og mine har blitt ekstremt såre av de.
 
Bare dårlige erfariner her også. Eneste bleiemerket vi har hatt gjentatte lekkasjer med. Vi fikk en pakke gratis, og hver eneste gang vi brukte dem, var det lekkasje.. Noe som var uhyre sjelden med både Libero og Rema-1000 sine bleier, og Lillego.

I tillegg til at de er parfymerte, og ikke svanemerkede (bare det i seg selv var grunn til at det var uaktuelt for oss å bruke dem).

Vi bruker Libero Comfort, og er godt fornøyd med dem.

Vi har også prøvd Lillego sine, og de var vi veldig fornøyd med også. Eneste ankepunktet der var mangel på artige figurer på bleiene (men en på 5 mnd er vel gjerne ikke så opptatt av det foreløpig :p )
 
Dårlig erfaring her også. Eneste bleie vi har fått bæsjeeksplosjon oppover ryggen med, selv i passe størrelse. Andre bleier har vi fått det med når de har vært for små.

Bruker rema sine på yngstemann nå, som har gode tykke lår, og de sitter veldig godt på.
 
På str 3 har jeg vært veldig fornøyd med Lev vel fra Rema 1000 :happy:
 
Vi brukte pampers i starten, mellom libero prematur og touch 1, var fornøyd med de, men litt sterk lukt. Skiftet ofte bleier da, så ingen sårhet.
Mellom str 3 og 4 testet vi libero up&go, ingen suksess. Ville testet pampers, str 3, de er litt smalere i passformen, og beregnet for litt tyngre vekt enn libero touch.
Vi bruker nå pampers up&go str 3 og 4, på dagtid, og libero comfort/touch til soving på dag/natt.
Syns pampers sine har sterkere lukt, men de er tynnere og lettere for bevegelsene sin del, nå er frøkna her 11 mnd, så det er ganske full fart om dagen. :happy:o_O

Redigert: har nesten ikke lekkasjer med noen av bleiene, hender det kan komme litt på kanten på bodyen mellom beina, men det er sjeldent.
 
Hei!
Sliter litt med å finne en bleie som sitter godt på 5 mnd gammel mini..
Bruker som regel Libero Touch. På str 3 får hun røde merker rundt lårene av nå, men str 4 er altfor stor..
Libero Comfort 3 sitter bedre men vi har nesten alltid lekkasjer når hun bæsjer, opp etter ryggen..
Jeg vurderer å prøve Pampers str 3 til touch 4 passer.. Lei av konstant vaskemaskin haha..
Noen som har erfaring med Pampers?

Vi har likt best lillego sine bleier fra han passet størrelse 2, det er de fra kiwi. Ikke noe galt i billigbleiene :) man må bare finne den som sitter best på sin baby, alle ha rjo ulik passform.
Rema syntes jeg ble fort fulle og pampers stinker kjemikalier. Men det er egentlig helt individuelt.
Bare prøv litt forskjellig du!
 
Jeg likte ikke Pampers. Følte de ble fuktige igjennom av en liten dråpe tiss, og de lukta litt parfyme. MEN det er meg da, jeg vet også om de som er fornøyde ☺️
Vi synes Coop Änglemark sine var kjempegode samt Libero touch, så vi vekslet mellom de.
 
Vi bruker Coop Änglemark sine til vanlig og har siste måned brukt pampers trusebleier på natten. Mini er 7 mnd gammel.
Veldig fornøyd sålangt med pampers, vi har ikke hatt noen reaksjon. Nattebleiene brukes ca kl 18-08, og vi har ingen lekkasjer.
Har nylig brukt pampers vanlige pleier på dagen også siden pappaen kjøpte feil bleier for natten, og er fornøyd sålangt. Veldig myke og gode :)

Tror nok man må nesten teste ut merket på sin baby og se det ann. Alle små er formet ulikt og reagerer ulikt. Noen liker et merke mens andre liker det ikke.
Så bare kjøp en pakke du og test det ut:)
 
Min blir litt sår av pampers. De bleiene vi har vært mest fornøyd med er libero comfort :)
Har testet pampers, libero touch og libero comfort.
 
Pampers luker helt fryktelig og er veldig harde i forhold til alle de andre merkene. Vi bruker lillego. Men nr 1 måtte vi ha rema sine, nr 2 måtte ha libero comfort.
 
Har prøvd de fleste forskjellige merkene og typene, og min har det helt fint med alle bleiene Pampers sine har jeg bare gode erfaringer med, selv om pappaen syntes de var litt kjedelige. De gangene vi har hatt «lekkasje» er dette pga mengden bæsj og tiss/ byttet for sent/ babyen var klar for en større størrelse, og uavhengig av merke
 
Back
Topp