Erfaring med p-stav?

Vss

Flørter med forumet
Jeg satte inn p-stav nesten like etter Amalie kom til. Jeg fikk høre av ei jeg er i slekt med at jeg skulle ha gått på cerazette først for å se om jeg tålte stoffet som var i staven. Legen min sa ikke noe om det, så jeg satte den bare inn - men to uker etter at jeg satt den inn så har jeg slitt med blødninger. Jeg er så nervøs for at det kan være staven sånn at den ikke funker og jeg kan være gravid på nytt [&:] Jeg vil gå ferdig skolen å bli ferdig med lærlingetiden min før jeg får flere barn nå.
Har du erfaringer med p-stav, og vet du om det er normalt å ha blødninger?

jeg fikk p-staven på mandag... og legen min sa det var helt normalt om jeg fikk blødninger det er en av de vanlige bivirkningene av den... jeg fikk bedskjed om at men ikke trengte å prøve Cerazette først

Huuuh, thank you. Men sa han/hun om det var normalt å ha blødninger i over en måned da? Det virker som det blir mindre, men så kan det bli kjempe masse. Det varierer med andre ord [&:]

hun sa at blødning var normalt. hun sa ikke om hvor mye eller litte. bare at en kunne få blødninger. hvis du blør veldig mye ville jeg sakt i fra til fastlegen.

gå inn på felleskatalogen så skriver du inn implanon så står bivikninger der..

Svigerinnen min har p-stav og hater det, har hatt 2 dager iløpet av 1 år hvor hun IKKE har blødd.. Er vanlig med ujevne blødninger i hytt og pine med p-stav har jeg lest.. Vurderte selv å ta det for noen år siden, men etter å ha lest en del om det på nettet så orket jeg ikke tanken på å blø nå og da, og ikke vite når lissom..

Hm. jeg var til legen i går for skaffe p-piller, da fikk jeg carazette for å se om p-stav fungerer for meg. du kan få blødninger men om det ikke gir seg etter 1-2 uker må du kontakte lege! p-stav kan også gjøre at du noen ganger ikke får mensen. Synest det var rart at legen din ikke så noe om å ta pillene først. for det er en del ting man skal ta hensyn til når det gjelder denne p-staven. Det er nok en grunn til at vi bør bruke pillene de 2-3 første mnd fordi det er forskjellige bivirkninger som man kanskje helst ikke vil ha, f.eks vond mensen, blødninger osv. er jo litt dumt å sette den inn før man har "testet" den!
Ta kontakt med legen din du[:)]

Jeg hadde p-staven i tre år før jeg blei gravid. Var super fornøyd! Ikke en eneste dag med mensen. [:D] Brukte cerazette i et par år før staven. Skal sette inn igjen stav i mai, håper ikke jeg får blødninger da..

Back
Topp