Erfaring med norovirus

Okt15,nov17♡

Flørter med forumet
Hei, da har jeg trolig fått noroviruset, da jeg i dag fikk mail fra barnehagen om at det går rundt her vi bor.

Jeg får ikke i meg noe mat, men drikker så mye jeg klarer.

Noen som har erfaring med å ha omgangssyken når de jeg gravid, er bare 5+2 i dag så litt redd for at noe skal skje.

For meg gikk det ikke bra. Men tror ikke hcg nivået mitt steg noe særlig og jeg hadde generelt veldig lite symptomer på at jeg faktisk var gravid. Jeg var ca like langt som deg når jeg mistet og hadde omgangssyke i tillegg. Tror ikke du behøver å bekymre deg så lenge du har symptomer og ikke blør og hadde vondt i nedre del av magen som jeg hadde [emoji5]️

Usj, stakkars deg, sender deg medfølelse!! Jeg hadde det rett før jeg testet positivt, forhåpentligvis går det bra, men det vet jeg ikke enda.. Bare pass på å klore alt av håndtak, do osv..Mannen min fikk det nemlig to ganger på rad den uken, det er ytterst sjeldent men det kan skje. Norovirus tåler det meste, men klor og temperaturer 60+skal visstnok ta knekken på det. God bedring!

Tusen takk. Får håpe på det beste, har roet seg nå litt hvertfall og hjelper å ligge flatt håper på det beste [emoji173]

Det skal ikke skade fosteret selv om det selvfølgelig er utrolig ubehagelig for deg :Heartred

Sniker fra oktober!
Jeg hadde omgangssyke i uke 7, og spiste ikke på 3 dager. Med tanke på at plommesekken gir næring til babyen så er det ikke noe problem at du ikke får i deg mat et par dager. Slapp av og lytt til kroppen, så går dette helt fint [emoji4] god bedring!

Sniker fra oktober!
Jeg hadde omgangssyke i uke 7, og spiste ikke på 3 dager. Med tanke på at plommesekken gir næring til babyen så er det ikke noe problem at du ikke får i deg mat et par dager. Slapp av og lytt til kroppen, så går dette helt fint [emoji4] god bedring!
Takk for svar [emoji173][emoji173]

Sniker fra oktober!
Ikke hatt noro-virus mens jeg var gravid, men fikk det sammen med halve flyet ned til Kypros for to år siden. Klarte ikke å holde på hverken væske eller mat og endte opp med sykehus på oss pga. Væsketap og varme.
Så hvis du er usikker på barnet så hør med legen i forhold til intravenøst? Men leser at du får i det væske, så da krysser jeg fingrene for at det skal gå bra :)

Sniker fra oktober!
Ikke hatt noro-virus mens jeg var gravid, men fikk det sammen med halve flyet ned til Kypros for to år siden. Klarte ikke å holde på hverken væske eller mat og endte opp med sykehus på oss pga. Væsketap og varme.
Så hvis du er usikker på barnet så hør med legen i forhold til intravenøst? Men leser at du får i det væske, så da krysser jeg fingrene for at det skal gå bra :)[emoji173]
Takk [emoji173] begynner å bli bedre nå, så håper ikke form blir dårlig igjen

Hadde omgangssyken i 1. trimester med andremann, gikk helt fint [emoji5] Nå var jeg matforgiftet eller hadde omgangssyken for et par uker siden, har tilsynelatende gått bra [emoji4]

Back
Topp