Erfaring med nokia N8?

*annikeen*

Forelsket i forumet
Overskriften sier sitt!

Negativ eller positiv?

jeg har kun positive erfaringer, veldig bra kamera, lang batteri tid stor skjerm osv osv, tror ikke jeg har noe negativt å si om den, måtte eneste være at det ikke er android telefon...ellers ingenting negativt å si om den!!

Strikkeguri skrev:
jeg har kun positive erfaringer, veldig bra kamera, lang batteri tid stor skjerm osv osv, tror ikke jeg har noe negativt å si om den, måtte eneste være at det ikke er android telefon...ellers ingenting negativt å si om den!!

Får jeg spørre hva det er?

Android er operativ systemet på telefonen. Og Nokia har eget operativ system. 

Jeg er veldig fornøyd med telefonen, har ikke hatt den mer enn en uke. Men det er den beste telefonen jeg noen gang har hatt! Og jeg har hatt noen ;)

Men hvilken applikasjoner har dere lastet ned? =)

Dytt =)

Jeg eeeelsker min Nokia N8 .. har absolutt ikke noe som helst negativt å si om den tlf :)) Love it!!

Hva JEG mener om tlf'en :)

- Utrolig bra kamera (bruker det mer enn digital kamera faktisk)
- Veldig god å skrive meld osv på ( i forhold til andre touch tlf'er, der jeg har lett for å trykke på helt andre ting samtidig, komme ut av det jeg driver med osv)
- Lang batteri levetid. Tror jeg lader den kanskje hver 3dje dag, sånn ca - kanskje sjeldnere også.
- Savner absolutt ikke at det ikke er android, aldri tenkt på det en gang. Man får maaaange app's til den via Nokia uansett .. Jeg har det jeg trenger og mye mer i allefall :)

*annikeen* skrev:

Strikkeguri skrev:

Får jeg spørre hva det er?

kan vel ikke helt si hva det er sånn helt nøyaktig, men er litt flere applikasjoner å få til telefonen  kontra en telefon som ikke har android, men ellers vet jeg ikke helt forskjellen.....hehe så derfor trenger jeg det ikke heller antakeligvis

*annikeen* skrev:
Men hvilken applikasjoner har dere lastet ned? =)

Back
Topp