Erfaring med navnesmokken.no?

lille marihøne

Forelsket i forumet
Vurderer å bestille NUK smokker med navn:) 85/90 kr for en tre pac må være ok. Men hvor mye koster det med porto/eksp gebyr?

Noen med forslag på hva som skal stå på?

Takk for alle svar!

Bestilte 6 smokker - 4 med navn og 2 med fornavn og etternavn
Eks. 2 x 4073 Avent Navnesmokker, lyseblå og transp., silikone, str. 1 Jørgen 85,00 =170,00
Rabatt -10,00
Leveringsomkostninger kr 31,00
Totalbeløp kr 191,00 (4 smokker)

For de to andre smokker var det 25 kr i gebyr. Tror jeg delte dem opp i to for å prisen under 200 kr pga toll. Var veldig fornøyd [:)]

jeg bestilte med navnet på :)

Lyddemper?

Hehe, nei eg vet ikke... Vi har bare tatt navnet på da.... Iallefall til lillesøster....
Til storesøster da hun var liten så hadde vi litt forskjellige tekster på de
- pappa's skatt
- mamma's prinsesse

og navnet hennes på noen... [:)]

Det kommer opp porto når du har lagt inn bestillingen og skal til å betale, da kommer det opp totalsummen før betalingen, om du skjønner... Husker ikke heeelt hvor mye det var nå, men vet at eg bestilte 6 tutter og en tutteboks, og det kom på under 200kr, for fikk ikke toll på det...

Eg ønsker meg (men er body da, men finnes på smokker og) en som står "my mom rocks" på [:D] Syns den var så stilig, såg en i stavanger for noen år siden.
Så hvis det passer til deg kan du skrive det på [:D]

ORIGINAL: RLD

Eg ønsker meg (men er body da, men finnes på smokker og) en som står "my mom rocks" på [:D] Syns den var så stilig, såg en i stavanger for noen år siden.
Så hvis det passer til deg kan du skrive det på [:D]

det kan du bestille på www.lillemille.dk [;)][:D]

Takker!

Når det er 3 smokker i en pakke, så må vel alle ha samme tekst? 

Tror de må ha samme navn ja. Hadde tenkt til å skrive Gullungen til farmor, men trenger ikke to smokker med det, burde hatt en til mormor og da [;)] så har bare tatt navnet. Valgte 0-6 mnd så får kjøpe noen nye etter ferien [:)]

Back
Topp