Erfaring med naprapat?

Ophelia

Elsker forumet
Ja, lurer altså på om det funker???Hva gjør de egentlig??
Ryggen min har slått seg helt vrang, har kjempevondt[:(][:(][:(]

Sambo går til naprapat med nakken sin!
Det er en blanding av fysioterapi og kiropraktor.
Han er veldig fornøyd,hun finner smertepunktet og årsaken til det[:D]

Er verdt å prøve,ikke noe godt å ha vondt i rygg[&o]

Lykke til[:)]

Søskenbarnet mitt er det, så han tok ryggen min engang.. Var bra kjempe lenge, og han sa jeg måtte komme tilbake.. Men har ikke turt enda.. ER litt pinglete.. Han fant også mange andre "feil" med meg som ingen andre har oppdaga..

ORIGINAL: Mamma07/09

Søskenbarnet mitt er det, så han tok ryggen min engang.. Var bra kjempe lenge, og han sa jeg måtte komme tilbake.. Men har ikke turt enda.. ER litt pinglete.. Han fant også mange andre "feil" med meg som ingen andre har oppdaga..

Hvorfor tør du ikke gå tilbake? Var det så vondt?[&:]
Må finne noen som kan fikse litt på nakken min, så kanskje naprapat er svaret [:)]

ÅÅÅÅ...er det veldig vondt?? Huff...Kommer til å grue meg til å gå imorgen tidlig[&:]

Det var ikke det at det var så sykt vondt. Heller det at han plutselig knakk.. Han sa han ikke skulle gjøre det, men gjorde det likevel. så jeg ble så forskrekka..
Men anbefaler å prøve det ja.. Håper ikke jeg skremte deg veldig nå da..

ORIGINAL: Missi_85

Hvorfor tør du ikke gå tilbake? Var det så vondt?[&:]
Må finne noen som kan fikse litt på nakken min, så kanskje naprapat er svaret [:)]

Det er ikke så ondt.. bare skummelt..
søskenbarnet mitt tok nakken på broren min, han har ikke hatt problemer med den siden.. [:)] Så anbefales..

Okei. Virker jo som om det er flere som har gode erfaringer, satser på at han kan fixe meg litt, for får ikke gjort mye sånn som det er nå[:(][:(]

Back
Topp