Erfaring med nøstebarn ullfleece-dress?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har kjøpt dress i str 74/80, står den skal passe fra 3-12 mnd, men den ser jo helt gigantisk ut! Så lurer på om jeg heller bør bytte til 62/68, som skal passe fra 0-6 mnd. Har noen erfaring med dressen og ev anbefaling av str? Har termin om tre uker [emoji4]

3-12 mnd? :eek: det var nå et stort størrelsesprang :p
Jeg har kun erfaring med ulldressene fra nøstebarn, og de er ikke veldig store i størrelsen :)

3-12 mnd? :eek: det var nå et stort størrelsesprang :p
Jeg har kun erfaring med ulldressene fra nøstebarn, og de er ikke veldig store i størrelsen :)

Ja, er det som står på sidene deres, litt av et spenn ja [emoji16] Men syns den ser ut som den er mest passe til 1 år..

Har kjøpt dress i str 74/80, står den skal passe fra 3-12 mnd, men den ser jo helt gigantisk ut! Så lurer på om jeg heller bør bytte til 62/68, som skal passe fra 0-6 mnd. Har noen erfaring med dressen og ev anbefaling av str? Har termin om tre uker [emoji4]
Min erfaring er at Nøstebarn er ganske store i størrelsene. Nå har jeg et barn som er ganske tynn, men gjennomsnittlig lang. Kjøpte en sommerdrakt i str 56, den brukte han fra han var 4-8 mnd. Har en ulldress fra Nøstebarn i 80/86 (9mnd til 1,5 år) og den brukte han i vinter som 2-åring og vi kommer til å fortsette å bruke den i høst når han er 2,5 år.

Back
Topp