Erfaring med MyKid?

Vi bruker mykid ja. Fornøyd? Tja.. syns det er greit å ha ukeplan tilgjengelig på telefonen så d er lett å sjekke om d er noe spesielt, men kunne klart meg fint uten den også. Nå er bhg blitt mye flinkere selv til å bruke den også, det hjelper jo på :)

Bruker mykid her. Ganske fornøyd.
Synes at barnehagen selv kunne vært litt nøyere. Når det først skal stå tidspunkt for henting og levering burde det jo stemme noen av dagene. :p
Ene dagen var han krysset inn 0813, og da hadde han ikke kommet enda. o_O

Bruker mykid og er veldig fornøyd. Hjelper meg hvertfall å holde styr på hvilke dager jeg skal ta med turutstyr og badetøy. Og til hvem av ungene :-)

Nei. Mener at barnehagen skulle begynne med noe lignende i høst, men vi fikk aldri noe passord så det ble vel ikke noe av det.

Ja, veldig fornøyd! Gjør det så mye lettere å huske ting, men det avhenger jo av at barnehagen er flinke til å bruke det [emoji3]

Ja, liker den veldig godt! Bhg her er veldig flinke å bruke den og det er veldig kjekt å kommunisere med bhg på den måten

Bruker ders bhg det?
Er dere fornøyde?
Vår bhg bruker det og har brukt det i ett år. Synes det er topp! Lett og gi beskjeder og de oppdaterer med bilder hva de har gjort. Menyer for mat legges inn og påminnelser til oss foreldre ligger der. Samt nyhetsbrev. :)

Vldig fornøyd. Barnehagen bruker den hver dag til å skrive kort om dagen, sovet, lunch meny og alle ferie. Veldig kjekt å ha. De legger også ut masse bilder der

Back
Topp