erfaring med modningsakupunktur!?

feb&mars

Elsker forumet
Lurte på om jeg skulle begynne på det i uke 38...Mamma har gått 2 uker over termin, og både jeg og sambo var 4kg ved fødsel..Så lurer jeg på om dette virkelig "fremskynder" prosessen og gir en "bedre" fødsel..!??!?!

Jeg fikk det. Var i uke 37+5 med tvillinger, innlagt med svangerskapsforgiftning[:'(]. Fikk modningsakupungtur, 4 timer seinere var fødselen i gang[;)]. Det var en intens men kjapp fødsel, begge var ute før det hadde gått 4 timer.
Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg venta litt til.. eller snakket med jordmor om det først..[;)]

oj, såpass....hmmm....Trodde det skulle være så bra, jm her skryter over det. Vil helst unngå å måtte presse ut en over 4kg stor unge, og slippe å gå så leeeenge over tiden..Litt imot at vi faktisk må gå til vi er 42 uker før de gjør noe!!

ORIGINAL: juliann

oj, såpass....hmmm....Trodde det skulle være så bra, jm her skryter over det. Vil helst unngå å måtte presse ut en over 4kg stor unge, og slippe å gå så leeeenge over tiden..Litt imot at vi faktisk må gå til vi er 42 uker før de gjør noe!!

Hvis jm skryter av det er det vel abre å sette igang[;)] Jeg var ganske moden fra før, de vurderte å ta vannet med en gang. Enig med deg at det er lenge å gå til uke 42. På Lillehammer setter de igang før! De mener at om ungene blir for store er det større sjanse for komlikasjoner...

Back
Topp