Erfaring med menopur og orgalutran?

håperpåettmirakel

Glad i forumet
Noen som vet hvor lenge man skal gå på disse sprøytene? Skal ha kort regime nå, men mensen er selvfølgelig forsinket. Skulle hatt den på tors eller fred og begynt med sprøyter lørdag, nå er jeg redd at det blir krasj med når mannen min skal bort, de sa uttak første uka i juni, men nå blir det vel tideligst andre uka. Kommer mensen i dag skal jeg begynne på tirsdag... Mannen skal bort 8 til 10.

Har ikke noe erfaring med menopur, men det er vanskelig å si hvor lenge man skal bruke sprøytene, alt har med hvordan eggposene reagerer på stimuleringen. Noen trenger stimulering i 8 dager, andre i 20. Så det er umulig å si dessverre. Men de skal vel klare å styre med orgalutran at du ikke får uttak mens mannen er borte :)
Ring de på tirsdag når de åpner igjen å spør hvordan du skal gjøre det, så får du høre skikkelig :) Sånn at du slipper å bruke sprøyter, så viser det seg at de ikke kan hente ut eller noe.

Det er dessverre ikke lett å planlegge noe i denne prosessen. Og som Jente0709 skriver så kommer det an på hvordan man reagerer på medisinen. Alternativt må man utsette egne jobbting eller utsette forsøk. Kroppen kan styres, men ikke alltid 100%.

Ja vet jo det fra forrige runde, da sa de ni dager, men ble fjorten. Jada vi må bare få det til uansett, tenkte bare jeg skulle høre om det var noe mest vanlig med disse også, men jeg aner jo ikke når mensen kommer. Skulle jo fått den på torsdag og har hatt mens smerter siden da, men den kommer jo ikke...

Back
Topp