Erfaring med Mary Kay?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
En kollega av meg vil ha meg til å bli konsulent for dette produktet... og hun snakker varmt om det.. selvsagt;)

Men har du noen erfaring med det? Bra? Dårlig?

Jeg var på et sånt introduseringskurs der vi fikk prøve forskjellige produkter.
- Og der og da må jeg si det var veldig bra, altså!!!

Men er jo litt dyrt, så kjøpte ikke noe dengangen...derfor har jeg ikke så mye mer erfaring med produktene.

Jeg har ikke, men svigerinna mi bruker det, og er veldig fornøyd.

Tanta mi bruker det også, og hun er hyperallergisk.  mary kay er den eneste sminken hun tåler, så hun er også fornøyd;)

Har forsøkt både renseprodukter, kremer samt sminke og tåler INGEN av produktene. Håpløst! Er allergisk overfor nikkel samt en rekke andre stoffer, og det er det tydeligvis mye av i MaryKay sine produkter.

Her var det forskjellige erfaringer;) Takk for at dere delte!

Alle som var på kurset nå var så fornøyde.. hadde også et par faste gjester der. som kjøpte produkter jenvlig..

Og samtlige fortalte at de hadde fått mer glød i huden..

Flere som vil dele? ;)

jeg har brukt d i mange år da tanta mi var konsulent og jeg fikk i julegave :) liker produktene kjempegodt! Nå har jeg begynt og kjøpt litt max facor, isadora, elf osv for å finne noe billigere.. ingen kan måle seg med mary kay enda.!

Jeg kjenner mange som jobber med det, og de skryter som bare det. Min erfaring er at det er bra produkter, men hvis man ikke har noen spesielle allergier eller hudproblemer, kan man likesågodt kjøpe "vanlige" produkter og spare de pengene.

Er det så dyrt altså?

Så det egner seg mest for de som har litt problemer med huden? De vil ha godt av disse produktene?

Jeg kjenner jo ikke produktene.. og vil sette meg godt inn i det.. for å se om det er noe for meg.. vil jo ikke gå inn som en konsulent for et produkt jeg ikke tror på.. og synes også det er greit å høre med andres erfaringer.. ikke bare konsulentenes erfaring.. for der vil jeg jo bare høre positive ting;)

Jeg bruker noen av produktene derfra og er veldig fornøyd. Noe er sikkert oppskrytt,men der er vertfall noe veldig bra og.

Jeg bruker foundation , concealer og pudder fra Mary kay.
Er veldig fornøyd med produktene :)
Har også noen rense produkter som jeg sjelden bruker.
Er jo litt dyrt da men verdt pengene :)

Jeg elsker mine mary kay produkter! Huden min er blitt veldig mye penere. Dyrt er det, men jeg kjøper nå nesten bare på ebay, da er det ikke så værst..

Min hud har vertfall kommet seg veeeldig etter at jeg begynte med MK produktene :)
Var gusten i fargen før, og hadde en god del acne-hull på kinnet. Har brukt rens,fukt og peeling settet, samt har foundation og litt sminke derfra, er nå nesten helt fri for hull etter acne-problmene i puberteten, er noen bittesmå igjen, huden ser sunn ut, og foundationen er jeg avhengig av. Så jeg er veldig godt fornøyd

Har ikke så mye erfaring med hudpleieprodukter, mary kay er det første jeg har giddet å prøve :P Jeg er ikke superfornøyd, men ei heller misfornøyd. Huden ser bedre ut, men jeg har ikke snøring på om graviditeten har noe med det å gjøre eller om det er marykay produktene :P

Men er kjempefornøyd med sminken, sitter som støpt hele dagen! Hvordan jeg har klart meg uten eye primern til nå er et mysterium :P Den holder øyeskyggen på hele dagen. Fra morgen til kveld gjennom jobb og travle besøk og fest og hva enn du måtte slenge på den^^ Har ingen problemer med noe av det jeg har, så er vel egentlig stort sett fornøyd :)

Ja, det sa de og;) At sminken sitter på hele dagen.. i motsetning til mange andre sminkeprodukter.. som blir dvassere og dvasserer utover dagen;)

Så godt å høre at så mange er fornøyde;)

jeg bruker det, og er fornøyd! det er ikke sant at mary kay produktene er kun for de med sensetiv hud, men det er bra for de med sensetin hud OGSÅ! tanta mi er konsulent, og jeg har vært med på noen partyer, og holdt ett selv. snart skal jeg ha make-up kurs, for nå har jeg hatt hudpleiekurset.. man får det man betaler for mener nå jeg, og når det kommer til huden så sparer ikke jeg på mye..det er verdt det

Cutie Funny Bubbles skrev:
Var på kurs for ikke så mange dager siden. For å bli konsulent trur jeg du måtte ut med en engangssum på nesten 5000 kr. Og jeg ser ikke at det er vært penga. Selv om jeg likte foundation dems.

Det stemmer ikke helt.. Du kan kjøpe en pakke til ca 1700 kr.. eller du kan gå får pakken til 3500 kr.. og da får du 50%..

jeg har vært hudpleiekonsulent, for mary kay og kan virkerlig anbefale det!
ja, det koster litt å bli det, men dette tjener du inn igjen på bare et par kurs.

det er morsomt, og du tjener godt på det i forhold til tupperware og lignende:)

go for it!!

Back
Topp