Erfaring med maling av fliser

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Er det noen som har malt fliser f.eks på kjøkken her, funker det og blir det pent?

jeg synes ikke det er pent..

ORIGINAL: Evens*mamma

jeg synes ikke det er pent..

Uansett hvordan det ser ut fra før av?

ORIGINAL: Shopoholic

Jeg gjorde det med kjøkkenflisene og ble fornøyd! [:)]

Jeg har verdes styggeste fliser på kjøkkenet, men har alltid tenkt at det ikke blir fint å male...... Men om det blir det skal jeg også prøve !!!!! Har du bilder av resultatet? Hva malte du med?

Har du bilder??

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

Har du bilde??

Det er en grei løsning om man senere vil bytte de ut..jeg har sett det før, men syntes ikke det ble noe pent...Men når det er sagt så har jeg bekjente som ha revet fliser på kjøkkenet og satt opp nye på egenhånd uten å ha flislagt før. Utrolig hva man egentlig kan klare om man legger inn litt godvilje [:D]

ORIGINAL: Fint_Lite

Det er en grei løsning om man senere vil bytte de ut..jeg har sett det før, men syntes ikke det ble noe pent...Men når det er sagt så har jeg bekjente som ha revet fliser på kjøkkenet og satt opp nye på egenhånd uten å ha flislagt før. Utrolig hva man egentlig kan klare om man legger inn litt godvilje [:D]

Skal ikke bli noe problem å få lagt nye fliser, pappa er kjempeflink til det. Er jo heller kostnaden det står på nå :/

ORIGINAL: *Høna*

Skal ikke bli noe problem å få lagt nye fliser, pappa er kjempeflink til det. Er jo heller kostnaden det står på nå :/

fliser trenger ikke å koste mye...man må bare følge med på tilbud, og megaflis har veldig mye fint til rimelige priser. Vi handler fliser der til badet nå og 33 kvm vegg + 15 kvm gulv må vi betale 6500 kr for. så blir det ca 3000 kr i lim og rundt 800kr til fuger...men til kjøkken trenger man ikke mye [:)] 

Har ikkje bilder men har gjort det kor me budde før!! Det var gråe fliser der, og malte dei heilt svart, med mykje glans:) brukte bengalac med 80 glans- og det blei veldig bra:)

Back
Topp